Hvilken film?
Fra : Peter [5260]

Dato : 15-03-09 15:02

Dansk, produceret i ca. 2005-08 (altså en nyere film).
En mand kommer retur fra krigen i Irak (eller Afghanistan?), og går
mere og mere i opløsning derhjemme.
Husker specielt en scene, hvor han river køkkenet ned i konens hjem
(der vistnok har fundet sig en ny ægtefælle, da hun troede manden var
død).
Jeg tænker hele tiden på "Flugten", men det er ikke dén!
Pft
Peter

Fra : Morten Wartou

Dato : 15-03-09 23:00

"Peter [5260]" <aktieanalytiker@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>død).
>Jeg tænker hele tiden på "Flugten", men det er ikke dén!

Brødre.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Peter [5260]

Dato : 15-03-09 16:13

On 15 Mar., 23:00, "Morten Wartou" <mort_fjerndette...@wartou.dk>
wrote:

> Brødre.
>
> --
> Med venlig hilsen,
>
>    Morten Wartou

YES!!
http://www.imdb.com/title/tt0386342/
Takker, jeg mente også nok at Lars Ranthe var med, men jeg havde nok
fået ind i hovedet, at filmen var nyere.
....så kan jeg sove roligt )
/Peter