Visitors
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-03-09 19:40

ja jeg kan ikke finde den på imdb ( sikkert fordi jeg er odblind ) nå men en
gang i mellem så tager jeg en stak film med ind til projektoren som jeg ikke
( tror ) jeg har set - først startede jeg med blod ind blod out ( du milde
for noget lort ) så kom der en med Val kilmer moscow 0 tror jeg den heder da
jeg havde sidet i knap en time og set på de vandrere rundt i nogen tunler -
så var det tid til at zappe men så vidt jeg kunne se så blev de ved med det
resten af filemn så den røg ud

så kom jeg på den her jeg tror den heder the visistors - den handler om en
midelaldrende amerikans professoer der på noget forvirende vis kommer til at
bo sammen med nogen illegale imigranter fra mellem øste ( jeg kan ved død
ikke finde den på imdb ) det var fanme lige en film efter min smag - den har
hjertet på det rigtige sted og gir en meget fin skildring af hvordan vidt
forskelige mennesker lære hinanden at kende ...

Fra : Vidal

Dato : 14-03-09 19:45

http://www.imdb.com/title/tt0301989/

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-03-09 04:07

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.imdb.com/title/tt0301989/

nej det er ikke den ...

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-03-09 11:43

In news:49bbf9ec$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> [...]
> efter min smag - den har hjertet på det rigtige sted og gir en meget
> fin skildring af hvordan vidt forskelige mennesker lære hinanden at

Har du ikke bare navnet på én af de skuespillere der medvirker i den film,
så vil det være nemmere at finde titlen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-03-09 14:46

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> In news:49bbf9ec$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Har du ikke bare navnet på én af de skuespillere der medvirker i den film,
> så vil det være nemmere at finde titlen.

jeg må lige havde den gravet frem - desvære har jeg den ikke med cover ...
men der er ikke som sådan nogen rigtigt kendte med i den :/

Fra : Kim2000

Dato : 15-03-09 20:40

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den har hjertet på det rigtige sted og gir en meget fin skildring af
> hvordan vidt forskelige mennesker lære hinanden at kende ...

Hvis du har filmen er det vel for pokker bare at sætte den på igen og se
hvad titlen er?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-03-09 21:23

> Hvis du har filmen er det vel for pokker bare at sætte den på igen og se
> hvad titlen er?

Det skal jeg nok Kim sagen er bare jeg omkring 3500 - 4000 dvdr er
hvoraf jeg ca ser mellem 6 - 700 fim om året og ca lige så mage serie afsnit
nå de fleste er i mapper andre venter på at blive ført i orden
den ligge i den sidste stak ...

bedste hilsner
Bo

Fra : Kim2000

Dato : 15-03-09 21:29

> [...]
> hvoraf jeg ca ser mellem 6 - 700 fim om året og ca lige så mage serie
> afsnit nå de fleste er i mapper andre venter på at blive ført i orden

Hold da op, det er mange film. Men hvis du så den i går er det vel lidt
begrænset hvor langt væk den kan være kommet, men alligevel, hvis du ikke
får skrevet på skiverne, så kan det jo blive noget af et arbejde.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-03-09 17:54

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hold da op, det er mange film.

jamen jeg har også samlet siden 1991 - men der er også en farlig masser
serier i mellem :)

> Men hvis du så den i går er det vel lidt begrænset hvor langt væk

jamen det var sådan jeg fandt den :)

>den kan være kommet, men alligevel, hvis du ikke får skrevet på skiverne,
>så kan det jo blive noget af et arbejde.
Nahh men det gør jeg da - det var bare hukomelsen der svígtde her med et "
The "

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-03-09 22:36

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh den heder :

The Visitor (2007/I)

http://www.imdb.com/title/tt0857191/

Nå det var ikke smertefrit :) men den er altså skide go
( synes jeg ) :0)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-03-09 21:57

det var da fandens jeg sendte den i går :

filmen er :