Zink ved skrue
Fra : Finn

Dato : 31-03-09 19:50

Jeg er på jagt efter zink til min Jeanneau som jeg købte sidste år. Det er
en speciel udgave der sidder bag skruen. Det skal passe ind over en konus og
have en notgang. En unbraco skrue gennemm zinken og ind i enden af akslen,
holder det fast.
Nogen der kender dette og måske ved hvor man kan købe det ?

Mvh Finn

Fra : lasse

Dato : 31-03-09 21:38

"Finn" <virker_ikke@none.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> akslen, holder det fast.
> Nogen der kender dette og måske ved hvor man kan købe det ?

Jag har också en Janneau och hade samma problem med axelanoden.
Du finner den på bla. www.sleipnerab.se under rubriken Framdrift/Tillbehör.

...../ lasse

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 01-04-09 16:15

> [...]
>skruen. Det skal passe ind over en konus og
>have en notgang. En unbraco skrue
>gennemm zinken og ind i enden af akslen,

Hej Finn

Hvorfor prøver du ikke ved en af forhandlerne af Jeanneau. F.Eks
Tempo bådsalg eller Reese i Aabenraa.

Ole Jeppesen
Larsen 28 Hejlsminde