Forår.........endelig
Fra : HAWK

Dato : 22-03-09 00:32

Købte min første båd mellem jul og nytår (Skilsø 23)

Gud fader hvor var ventetiden dog lang.

Så i torsdags kom den endelig i vandet, og fredag og lørdag er så foregået
på vandet med at lære tøsen at kende. (er glad for at der ikke var andre på
havnen da jeg skulle lægge til første gang uden ledeline i sidevind.

Skønt var det og jeg frygter en ny tidsrøver af dimensioner har holdt sit
indtog.

lad så det forår komme så man også kan sidde med åben kaleche og nyde kaffen

Fra : Per Christiansen

Dato : 22-03-09 08:06

Kan du sige vinter.

Har du set udsigten for næste uge.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 09:07

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse
> [...]
> indtog.
>
> lad så det forår komme så man også kan sidde med åben kaleche og nyde

Hej der,

og tillykke med båden og velkommen i klubben af tids- og pengerøvede

Foråret ER på vej (pyt med de par dage med frost der kommer imellem) og lige
straks får du sikkert også lyst til at kyle kaffen i halsen i en fart, smide
fortøjningerne og komme ud på bølgen blå - det er jo dét der er det bedste
ved at have båd.

God fornøjelse med din Skilsø !

venlig hilsen

JN

Fra : Jan

Dato : 22-03-09 11:09

Forår og forår, jeg lod mig narre af et par dage med solskin og gik igang
med min tidsrøver, jeg er krøbet tilbage i hulen igen det er sgu for koldt.

Tillykke med båden, jeg håber du får en god sommer.
Go´vind
Mvh. Jan

Fra : Roderiet

Dato : 23-03-09 11:07

Fra : Mads Bo Falk

Dato : 23-03-09 11:11

Velkommen på vandet!

Jeg ser nu sådan på det, at det er mit arbejde, der er tidsrøveren, og båden
der er livet...

--

Venlig hilsen

Mads Bo Falk,