ice.net
Fra : HO

Dato : 21-03-09 21:16

hej
efter at have talt med en sælger på bådmessen i Fredericia, er jeg ikke i
tvivl om det er ice.net jeg skal have i båden.
det eneste der piner, er at de kun har en magnetantenne.
sælgeren mente der var en forhandler med antenner til tagmontering med en
"rigtig" fod i Køge området.
jeg har brugt mange timer på nettet for at finde en 450MHz antenne - men
ikke fundet noget.
nogen der har et "hint" ??

Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 09:46

Det nemmeste er hvis du har en ven i Sverige eller Norge, som kan bestille
den til dig (eller kan lokke en venlig lands-nabo" her i gruppen til det.
ice.net i vores broderlande sælger nemlig gerne båd antenner, der monteres
lige som VHF antenner. De kan ses på deres web-sider:

Ellers har procom den slags. Se fx oversigten på
http://www.ukw-berichte.de/English/ukw-docs/antennas/procom/omnidir/base-470.html.
Hvis du ikke er så stiv i det, så opsøger man en butik der handler med
radioamatørudstyr. De ved alt om den slags.

Min 450 MHz antenne ligger klar til montering, når masten skal på.....

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 10:00

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 18:21

> [...]
> "rigtig" fod i Køge området.
> jeg har brugt mange timer på nettet for at finde en 450MHz antenne - men

Hej Hans,

skulle det have interesse, har jeg en Procom antenne til rør/mastmontage
liggende - den hedder Procom CXL 70-1 LW - beregnet til marine brug.

Antennen er påtrykt frekvensdækning 406-470 Mhz.

Pris: 400

venlig hilsen

JN

Fra : HO

Dato : 22-03-09 19:30

hej
lyder godt.
jeg har sendt dig en mail - håber det er den rigtige adresse.

Hans Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 19:34

> hej
> lyder godt.
> jeg har sendt dig en mail - håber det er den rigtige adresse.

> [...]

Det er det - svar er afsendt herfra.

venlig hilsen

JN