Geneve
Fra : Mogens

Dato : 31-03-09 15:45

Har ledt med lys og lygte efter en nogenlunde billig og hurtig måde at
komme til og fra Geneve på i starten af maj (bor i Midtjylland). Men der
synes kun at være indirekte fly. Nogen som har et hint?
Der er lige langt nok til at jeg har lyst til at køre hele vejen i bil.

Det er ligegyldigt om jeg eks. skal køre til Hamburg og så flyve derfra
el.lign.

På forhånd tak for inspiration :)

Fra : Michael Knudsen

Dato : 31-03-09 11:45

On Mar 31, 4:45 pm, Mogens <n...@mail.com> wrote:

> [...]
> synes kun at være indirekte fly. Nogen som har et hint?
> Der er lige langt nok til at jeg har lyst til at køre hele vejen i bil.

Jeg sidder selv og leger med tanken om Geneve (og jeg bor i Randers).
Valget er faldet på en togtur til København og derfra direkte til
Geneve med SAS. Hvis du bor i en by på sporet, kan du måske bestille
Orange billetter hos DSB i god tid og spare en masse penge.

--
Michael Knudsen

Fra : Søren Blom

Dato : 31-03-09 18:46

"Mogens" <no@mail.com> skrev
> [...]
> Der er lige langt nok til at jeg har lyst til at køre hele vejen i bil.
>
> Det er ligegyldigt om jeg eks. skal køre til Hamburg og så flyve derfra

Du skal nok til København eller Hamborg for at finde en direkte forbindelse
til Geneve.

SAS flyver 3 gange dagligt til Geneve far København og fra Hamborg er der
flere daglige forbindelser. Så sent som fredag i sidste uge fløj jeg med
Lufthansa Geneve - Hamborg og tilbage igen.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?