Total portalforvirring
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-03-09 19:17

Jeg skal finde den billigste returrejse med fly for to voksne og et
spædbarn under 1 år - kun med håndbagage.

Fra Manchester eller liverpool til Jylland (Billund, Århus ...)

En uge i april umiddelbart efter den 8. april. Gerne rejser på hverdage,
f.eks. 9.-16. april.

Jeg har Googlet på bynavnene og får en del portaler op, men hvordan finder
jeg den billigste rejse? Mellemlanding i f.eks. Amsterdam er OK.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Marianne

Dato : 26-03-09 22:40

> Jeg har Googlet på bynavnene og får en del portaler op, men hvordan finder
> jeg den billigste rejse? Mellemlanding i f.eks. Amsterdam er OK.

Jeg bruger www.travelmarket.dk - det plejer at virke fint

mvh
Marianne

Fra : claus j mortensen

Dato : 27-03-09 13:31

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har Googlet på bynavnene og får en del portaler op, men hvordan finder
> jeg den billigste rejse? Mellemlanding i f.eks. Amsterdam er OK.

Det billigste vil være Ryanair Billund - Dublin - Manchester. Ellers Momondo

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-03-09 18:37

On Fri, 27 Mar 2009 13:31:00 +0100, claus j mortensen wrote:

> "Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen

> Det billigste vil være Ryanair Billund - Dublin - Manchester. Ellers Momondo

Har checket, men de er 30 pund dyrere + evt. gebyrer. Alle de portaler jeg
har prøvet, finder hver gang de samme afgange med KLM som det billigste.
Prisforskellene på biletterne er vel hvor stor den provision de hver især
beregner sig er og her kan spares nogle hundrede kroner.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-09 17:29

> [...]
>
> Fra Manchester eller liverpool til Jylland (Billund, Århus ...)
>
> En uge i april umiddelbart efter den 8. april. Gerne rejser på hverdage,

Prøv at kikke på Ålborg lufthavn. For et månedstid siden skulle nogen venner
til Malaga, det var langt det billigste og nemmeste at rejse fra Ålborg i
stedet for Billund eller Århus.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : jimmi1311

Dato : 27-03-09 13:27

www.momondo.dk findes der andre

Fra : Carsten Keller

Dato : 31-03-09 07:56

Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> Jeg har Googlet på bynavnene og får en del portaler op, men hvordan
> finder jeg den billigste rejse? Mellemlanding i f.eks. Amsterdam er

Som andre foreslår er momondo, kombineret med et opslag på hjemmesiderne for
de flyselskaber der ser billigst ud en god start. Så må du selv prøve at
strikke noget sammen med lavprisselskaberne.

Et alternativ til en mellemlanding kunne være at flyve til London med Ryan
eller Norwegian og så køre til Manchester. Skulle tage omkring 4 timer,
ifølge nettet, en mellemlanding kunne nok sagtens tage lige så lang tid.

Keller

Fra : Kurt Hansen

Dato : 31-03-09 16:53

On Tue, 31 Mar 2009 08:56:07 +0200, Carsten Keller wrote:

> [...]
> eller Norwegian og så køre til Manchester. Skulle tage omkring 4 timer,
> ifølge nettet, en mellemlanding kunne nok sagtens tage lige så lang tid.

Via en af portalerne fik jeg det billigste resultat hos Rumbo, et spansk
selskab. Stort set alt er gået galt, så det kan bestemt ikke anbefales.

Lige nu venter jeg på en kvittering for det betalte beløb med VISA, for jeg
vil gerne have fuld dokumentation med i ludthavnen, hvis noget af alt det
andet kludder måtte volde problemer.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 03-04-09 00:51

On Thu, 26 Mar 2009 19:17:07 +0100, Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

>Jeg skal finde den billigste returrejse med fly for to voksne og et
>spædbarn under 1 år - kun med håndbagage.
>
>Fra Manchester eller liverpool til Jylland (Billund, Århus ...)

Ryanair Birmingham-Billund.