Jylland fyn rundtur Billig overnatning ?
Fra : Sommer

Dato : 24-03-09 17:45

Er der ikke nogle hjemmesider hvor man kan få et overblik over billige
overnatninger i jylland ?

Jeg har nogle dage sidst i maj hvor jeg vil køre lidt rund og opleve den del
af danmark jeg sjældent ser.

Så skal bare finde nogle steder med billig overnatning til 2 personer.

Har I nogle gode link ?

Mvh
Sommer

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 24-03-09 18:27

> [...]
> del af danmark jeg sjældent ser.
>
> Så skal bare finde nogle steder med billig overnatning til 2 personer.

Hej
hvis det må være B&B så er der nogle gode sider her

http://www.bedandbreakfastoverblik.dk/
http://www.bb-syddanmark.dk/Dansk.htm
http://www.ferie-i-danmark.dk/bed-and-breakfast-jylland.asp

Hilsen Pernille
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Marianne

Dato : 24-03-09 21:38

"Sommer" <sommertid@kommersnart.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> del af danmark jeg sjældent ser.
>
> Så skal bare finde nogle steder med billig overnatning til 2 personer.

Turistbureauerne rundt om. Jeg har brugt 'Bed & breakfast' fx på Mors, og
det var fint og aldeles rimeligt.

mvh
Marianne

Fra : Steen

Dato : 13-04-09 16:16

Sommer <sommertid@kommersnart.dk> wrote:

> [...]
> af danmark jeg sjældent ser.
>
> Så skal bare finde nogle steder med billig overnatning til 2 personer.

http://www.bedandbreakfast.dk/
Skal du til nordjylland, har jeg været meget tilfreds med Triane nord
for Ålborg