Fly DK -> Valencia / Alicante
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 10:28

Vi skal 3 pers. til Valencia eller Alicante d. 20. juni mdr og retur i 15
eller 16. Juli.

Pt mener jeg at Norwegian er billigst (små 7000 direkte og retur) - er der
andre forslag ?

Per

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 17-03-09 19:14

hvad med at vælge ryanair.
De flyver på ruten billund - alicante, og er langt billigere:)
www.ryanair.dk

mvh jan

--
www.honny.dk - Traveling around the world
Diving in Belize and Thailand, Mursi tribe from Ethiopia, Rafting in the

Fra : MVJ

Dato : 17-03-09 19:32

"Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> hvad med at vælge ryanair.
> De flyver på ruten billund - alicante, og er langt billigere:)
> www.ryanair.dk
--------------------------
Ja kender nogen, der har hus tæt på Alicante og de bruger altid Ryanair fra
Billund og altid (hvis man bestiller i god tid) til meget billige priser.

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 20:15

"Jan Tovgaard" <dk> skrev i meddelelsen
> hvad med at vælge ryanair.
> De flyver på ruten billund - alicante, og er langt billigere:)
> www.ryanair.dk

Pris diff. begrænser sig dog når man så har bagage og ser ekstra
omkostningerne - 1100 ekstra for 3 personer oven i de 5000 for billetterne -

Men ok - det ender nok med at vi vælger Ryan ned og Norwegian hjem -

Tak for fiffet -

per

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-03-09 20:24

scanboat.com / Per Krabbe wrote:
> Vi skal 3 pers. til Valencia eller Alicante d. 20. juni mdr og retur i
> 15 eller 16. Juli.
>
> Pt mener jeg at Norwegian er billigst (små 7000 direkte og retur) - er
> der andre forslag ?

Air Berlin, der bla. flyver fra Hamburg, har ture til en del lufthavne i
Spanien.
Vistnok altid via Mallorca.

Mvh. Jørgen

Fra : Jan Viegand

Dato : 17-03-09 23:43

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> wrote in
message news:49bf6d0e$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> eller 16. Juli.
>
> Pt mener jeg at Norwegian er billigst (små 7000 direkte og retur) - er der

Hej Per

Der er også Cimber Sterling, Transavia og SAS.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-09 07:54

> Hej Per
>
> Der er også Cimber Sterling, Transavia og SAS.
>
> Jan

Det er jeg med på - men på nær Transavia har jeg ikke på noget tidspunkt set
noget prismæssigt interessant -

Men tak for hintet

per