Syrian
Fra : Seán Ó Rudaí

Dato : 16-03-09 21:54

Hejsa,

Jeg er ved at kigge på en tur til Syrien, men det virker lidt svært at
finde hoteller. Det virker som om der kun er luksus/business hoteller.
Er der nogen med erfaring og gode råd? Hvordan booker man hoteller - er
det bedst at have alt arrangeret hjemmefra?

Og hvordan kommer man lettest rundt? Er service-taxier den bedste
løsning? Eller fungerer offentlig transport såsom busser godt i Syrien?

Tak for hjælpen,

Sean

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 17-03-09 07:05

> [...]