Bali
Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-03-09 21:20

Efter at have været en tur i Thailand, har vi snakket lidt om Bali.

Har hørt at klimaet skulle være endnu mere fugtigt og varmt end i Thailand,
men er det korrekt??

Elmer

Fra : The Mip

Dato : 16-03-09 09:11

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> wrote in message
> Efter at have været en tur i Thailand, har vi snakket lidt om Bali.
>
> Har hørt at klimaet skulle være endnu mere fugtigt og varmt end i
> Thailand, men er det korrekt??
>
> Elmer

SE selv klimadata hos DMI (i bunden af de 2 nævnte sider)

Bali: http://www.dmi.dk/dmi/verdensvejr.htm?city=800062005

Bangkok: http://www.dmi.dk/dmi/verdensvejr.htm?city=800066001

Som det bemærkes ligger regntid modsat Bangkok - Bali er en ret lille Ø som
som regl lidt havbrise.

- the_mip

Fra : Carsten Keller

Dato : 16-03-09 10:40

> [...]
> Efter at have været en tur i Thailand, har vi snakket lidt om Bali.
>
> Har hørt at klimaet skulle være endnu mere fugtigt og varmt end i

Det var ikke sådan vi oplevede det da vi var der i sommer. Men det kommer
nok an på årstiden.

Keller

Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-03-09 12:56

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> wrote in message

> Det var ikke sådan vi oplevede det da vi var der i sommer. Men det kommer
> nok an på årstiden.

Efter at have skrevet indlægget fandt jeg selv ud af det.
Den bedste tid at rejse til Bali på er i vores egne sommermåneder.
Der er temperturen lavere - dog ikke ret meget - og luftfugtigheden er
lavest.

Elmer