Rejs fra Berlin eller omegen til tyrkiet /~
Fra : thomas

Dato : 15-03-09 17:24

hejsa
vi skal en uge til berlin
og har tænkt lidt på at rejse vider måske til Tyrkiet eller Grækenland og
holder 1 uges ferie der også
kan det betale sig ??? at rejse fra berlin
eller skal man køre til hambourg for at få det billiger ??
nolge der kender nolge www side så man kan se nogle priser ???

Thomas

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-03-09 17:54

at rejse fra berlin
> eller skal man køre til hambourg for at få det billiger ??
> nolge der kender nolge www side så man kan se nogle priser ???

Der er ingen forskel. Du kan bruge de normale www sider som f.eks. momondo
el. expedia.

Kennet

Fra : thomas

Dato : 15-03-09 18:02

ok synes bare at jeg har hørt om at det hva billiger at rejse fra tyskland
når man købe en pakke rejse hotel + fly ???

thomas

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-03-09 19:06

"thomas" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> ok synes bare at jeg har hørt om at det hva billiger at rejse fra tyskland
> når man købe en pakke rejse hotel + fly ???

Jamen det er det også. Hamborg er billigere end København. Men som jeg læser
din post, så spørger du om www adresser, der giver mulighed for at flyve fra
Berlin. Hvis du vil have pakkerejse kan jeg ikke hjælpe.

Kennet

Fra : thomas

Dato : 15-03-09 19:57

ok men det er pakke rejse jeg kikker eftter
hvor meget billiger er det at fluve fra hambourg end fra københanv

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-03-09 20:46

> ok men det er pakke rejse jeg kikker eftter
> hvor meget billiger er det at fluve fra hambourg end fra københanv

Det er svært at sige, men en tur med Turkish airlines til Tehran koster 2700
fra Hamburg og 3200 fra CPH. En tur til Memphis koster ca. 6500 fra Hamburg
og ca. 7200 fra CPH. Til gengæld er det billigere at flyve med Air Baltic
til Baku fra CPH. Du skal også have med, at det er lidt billigere at parkere
ved lufthavnen i Hamborg, men det er nemmere at tage toget til CPH.

Kennet

Fra : jimmi1311

Dato : 19-03-09 12:45

On 15 Mar., 19:57, "thomas" <t...@twp.dk> wrote:
> ok men det er pakke rejse jeg kikker eftter
> hvor meget billiger er det at fluve fra hambourg end fra københanv
>
> thomas

Hej

Billige pakkerejser i tyskland kan findes på: www.lastminute.de

MVH
Jimmi

Fra : bosol

Dato : 15-03-09 14:25

On 15 Mar., 18:24, "thomas" <t...@twp.dk> wrote:
> [...]
> eller skal man køre til hambourg for at få det billiger ??
> nolge der kender nolge www side så man kan se nogle priser ???

Jeg har hørt at flybilletter er billigere i ØstBerlin end i
VestBerlin