Iran : Prisniveau og flybilletter
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 15-03-09 11:59

hejsa:)

vi påtænker at tage til Iran i Oktober (2009) måned. Er der nogen der har
erfaringer om det er et godt tidspunkt at rejse dertil?

Jeg kan læse at Iran er et yderst billigt land at være i (mad, overnatning
osv.), men jeg ved ikke hvor gammel denne information er. Er der nogen der
har været der fornylig og kan sige lidt om prisniveauet?
Landet har jo nemlig en inflation på ca. 25%!

Har fundet flybilletter til teheran t/r for 2725,- med turkish airline fra
hamburg. Er der nogen der ved om det kan blive billigere end dette.

mvh jan & mette

--
www.honny.dk - Traveling around the world
Diving in Belize and Thailand, Mursi tribe from Ethiopia, Rafting in the

Fra : jimmi1311

Dato : 19-03-09 12:50

On 15 Mar., 11:58, "Jan Tovgaard" <uke...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Camel safari in Rajasthan India, trekking on active volcanos in Guatemala,
> sounds interesting? Then visit our travel webpage.

Hej Jan og Mette

Det lyder spændende. Håber at I skriver om jeres erfaring når I kommer
hjem.

Jeg mener ikke at det kan gøres billigere en Turkish airlines. jeg har
desværre aldrig været der, men ville rigtig gerne derned.

I ser ud som om i rejser meget, så måske www.berejst.dk er noget for
jer, hvis ikke allerede er medlemmer

MVH
Jimmi

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 20-03-09 16:21

tror også det er det billigste:) regner med at bestille her i weekenden.
Jep, vi er allerede medlem

hilsen Jan og mette

---