Beograd
Fra : Morten Larsen

Dato : 13-03-09 20:05

Jeg blev enig med mig selv om at sommerferien skulle være lidt alternativ.
Derfor går turen til Beograd, Serbien i 4 dage i slutningen af juli måned.

Er der nogle der har erfaringer med byen? Hvad skal opleves? Gode
spisesteder etc...

På forhånd tak for info,

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 18-03-09 22:59

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen, der har erfaringer med ferie i
Beograd, Serbien?

I såfald, melder jeg gerne tilbage om turen

/Morten

Fra : SEJ

Dato : 26-03-09 18:11

Hej Morten

Jeg arbejder sammen med en serber og vil spørge ham i morgen

mvh

SEJ

Fra : SEJ

Dato : 27-03-09 18:27

han var desværre syg idag, har sendt ham en mail

Fra : SEJ

Dato : 06-04-09 18:23

Hej Morten

Jeg har fået talt lidt med min kollega, der siger at beograd også bør ses
fra vandsiden da der løber to store floder igennem byen. Der skulle være en
flot fæstning som man kommer til ved slutningen af gågaden ..., der afholdes
koncerter deroppe og burde være et besøg værd. Han kunne fortælle at byens
to store museer er under ombygning så han vidste ikke om de var åbne. Ellers
var det byens daglige/natte liv han ville fremhæve.