Paddington Station i London.
Fra : Ulvir

Dato : 12-03-09 14:30

Hej gruppe- Jeg har en tre-fire timer til overs mens jeg venter på en tog
forbindelse på Paddington St. Er der noget der er værd at kikke på i
nærheden af stedet? At sidde i Starbucks eller Costa's i så lang tid har
jeg ikke overvældende lyst til...

Mvh- Ulvir.

Fra : Annette Christensen

Dato : 13-03-09 22:59

"Ulvir" skrev
> Hej gruppe- Jeg har en tre-fire timer til overs mens jeg venter på en tog
> forbindelse på Paddington St. Er der noget der er værd at kikke på i
> nærheden af stedet?

Som jeg husker det, ligger både Sherlock Holmes museet
www.sherlock-holmes.co.uk/ og Madame Tussauds www.madametussauds.com/london/
i "nogenlunde" gåafstand fra Paddington.

Venlig hilsen
Annette

Fra : Ulvir

Dato : 15-03-09 00:00

"Annette Christensen" <anc@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Ulvir" skrev
>
> Som jeg husker det, ligger både Sherlock Holmes museet
> [...]

Tak for det, Annette!