Bintan
Fra : Søs

Dato : 11-03-09 15:50

Hej!

Er der nogen her i nyhedsgruppen, der har været på den indonesiske ø Bintan,
der ligger lidt syd for Singapore?
Så vil jeg gerne høre lidt om, hvordan der er!

Er det rigtigt, at det mest er for golfspillere?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen Søs.

Fra : alexbo

Dato : 11-03-09 16:55

"Søs" <lars.irene@mail.dk> skrev

> Er der nogen her i nyhedsgruppen, der har været på den indonesiske ø
> Bintan, der ligger lidt syd for Singapore?
> Så vil jeg gerne høre lidt om, hvordan der er!
> Er det rigtigt, at det mest er for golfspillere?

Jeg har boet 3 dage på nedenstående, det er passende for en badetur, og det
var stort set også det eneste vi lavede, noget af familien tog på en slags
safaritur, en sejltur gennem junglen, det var fint og spændende til et par
piger 7-8 år.

http://www.nirwanagardens.com/index.php/view_c/view_index/nbc_index.php

Det mest interessante var at kuffertvognene ved havnen var fra Københavns
Lufthavn, hvordan de er endt i en lille havn i Indonesien er svært at sige.

Nu var det en badetur i forbindelse med et længere ophold i Singapore, så
hvilke muligheder der ellers er undersøgte jeg ikke.
Har man børn med er de sikkert også bare i vandet hele tiden, det er varmt
rigtig varmt, og solen er varm meget varm, vi var der omkring jævndøgn i
marts, der står solen lodret over Bintan.

mvh
Alex Christensen