Honda CB750 K6
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-07-01 20:28

Så står jeg med problemet igen. Manglende topsmøring på en gammel CB750.
Der skulle vel ikke lige være nogen der har aktuelle danske priser på
knastaksel, vippearme og lejekonsol til knast. Jeg mener det var ret
pebret sidst.

Ib Jakobsen

Fra : Buck

Dato : 30-07-01 09:49

Har du forhørt dig hos David Silver?

www.davidsilverspares.co.uk

--
/Buck

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-07-01 16:10

Buck wrote:

> Har du forhørt dig hos David Silver?
>
> www.davidsilverspares.co.uk

Nej,for jeg vil helst have det i danske priser. Dels fordi jeg ikke har særlig
meget lyst/tid til at lave det. Og mit kendskab til forsendelse af reservedele
siger mig at enten glemmer de noget eller også er det forkert.

> "Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Ib Jakobsen
senator@post.tele.dk

Flying with ISDN. Almost as fast as the rabbits.

Fra : Buck

Dato : 31-07-01 09:38

> meget lyst/tid til at lave det. Og mit kendskab til forsendelse af
reservedele
> siger mig at enten glemmer de noget eller også er det forkert.

så skulle du prøve david silver... de har styr på tingene!

--
/Buck