Bosch rotorklipper Rotak 37 LI
Fra : Leif

Dato : 03-04-09 13:32

Kender / har nogen her erfaring med denne her plæneklipper:Bosch rotorklipper Rotak 37 LI?

Er tilbudt sådan en billigt ( med kvittering).
Hvordan holder batterierne?
Har lige fået oplyst at et nyt koster tæt ved 2000kr..............

Mvh, Leif

Fra : Puk Tutein

Dato : 04-04-09 17:34

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvordan holder batterierne?
> Har lige fået oplyst at et nyt koster tæt ved 2000kr..............

Jeg har 2 kollega'er der har købt den nummeret større 43 LI tror jeg den
hedder. De har begge været vildt begejstrede. Så begejstrede, at jeg selv
har købt den lille 34 LI. Den ene kollega har haft sin i 2 år så vidt jeg
husker - er altså på 3. sæson i år og den anden starter 2. sæson i år. De
har ingen problemer haft med maskinerne. De kan snildt klippe den mængde
kvm, der er angivet som max (altså 300 kvm pr. batteri).
Prisen på nye batterier kender jeg desværre ikke. Jeg var så heldig at en
af mine kollega'er havde 2 ekstra batterier og har foræret mig det ene, så
jeg altså har 2 batterier selvom jeg kun har købt den lille maskine.

Mange hilsner
Puk