Lån af pælehammer
Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-04-09 11:35

Er der en venlig sjæl i omegnen af Ølstykke der har en
pælehammer man kan låne eller leje for en beskeden sum?
Jeg skal have slået 14 stk Ø7 cm pæle 70 cm i jorden.
Evt. blot et hylster ell. til at beskytte pælen hvis
man skulle bruge en alm. klaphammer/muggert.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-04-09 02:31

On 2 Apr., 12:35, Andersen [3650] <FJERNander...@FJERNnospam.dk>
wrote:
> [...]
> Evt. blot et hylster ell. til at beskytte pælen hvis
> man skulle bruge en alm. klaphammer/muggert.

Hylsteret er ikke godt nok, det prøvede jeg først.
Det holdt til 3 pæle, så jeg købte en til de rest. ca. 80 pæle.
Sådan en 10 kg. pælehammer er alle pengene værd.

--
Christian

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-04-09 19:08

Den 03-04-2009, skrev Christian B. Andresen:

> Hylsteret er ikke godt nok, det prøvede jeg først.
> Det holdt til 3 pæle, så jeg købte en til de rest. ca. 80 pæle.
> Sådan en 10 kg. pælehammer er alle pengene værd.

Jeg syntes bare det er dyrt for at få slået 14 pæle ned.
Hvade jeg haft 80 som dig er det en anden snak

Fra : Ole V Jensen

Dato : 03-04-09 21:37

<Andersen> wrote:

> [...]
> Evt. blot et hylster ell. til at beskytte pælen hvis
> man skulle bruge en alm. klaphammer/muggert.

Du kunne jo også låne/leje et pælebor!

mvh
Ole-J

Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-04-09 08:12

Ole V Jensen forklarede:

> Du kunne jo også låne/leje et pælebor!

Det har jeg, men syntes det er for omstændigt i forhold til
en hammer. Men det kunne måske ende med det.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-04-09 09:55

On 4 Apr., 09:12, Andersen [3650] <FJERNander...@FJERNnospam.dk>
wrote:

> Det har jeg, men syntes det er for omstændigt i forhold til
> en hammer. Men det kunne måske ende med det.

Man kan også leje pælehammeren, de velassortede udlejningsfirmaer ala.
Cito etc. har dem sikkert.

--
Christian