Jordstråler
Fra : Kjeld List

Dato : 30-03-09 16:31

Er der nogen her der kender til en der måler jordstråler og hvad det koster.
mvh Kjeld

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-09 16:48

> Er der nogen her der kender til en der måler jordstråler og hvad det
> koster.
Er det ikke overtro? Eller forveksler jeg det med noget andet? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Per Jensen

Dato : 30-03-09 16:51

Klaus G. wrote:

> Er det ikke overtro? Eller forveksler jeg det med noget andet? :)

Nej Klaus. Du er ikke galt på den, det _ER_ fis og humbug

// Per.

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 30-03-09 17:01

Per Jensen wrote:

> Nej Klaus. Du er ikke galt på den, det _ER_ fis og humbug

Naturligvis er det det. Men det er ikke hvad der bliver spurgt om:

http://www.jordstraaling.dk/
http://www.jordstraaling-effekt.dk/

mvh
Niels

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-03-09 21:18

Jeg var i et firma, hvor direktøren slap nogle tusser for at få gravet et
eller andet ned ved hushjørnerne, der skulle hjælpe mod alverdens
dårligdomme, incl. at det med garanti ville fjerne statisk elektricitet i
hele fabrikken. Det fjernede (selvf. ikke) hverken dårligdommene eller det
andet. Det sidste var jeg iøvrigt parat til at vædde et større beløb med
chefen om, desværre ville han ikke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen