Gummi Fliser til legeplads
Fra : Ingensen

Dato : 30-03-09 11:19

Hvor køber man gummi fliser til at ligge omkring legehus og gynge/rutsje
stativ i haven??

Og er nogle bedre end andre..

Hilsen jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 16:03

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man gummi fliser til at ligge omkring legehus og gynge/rutsje
> stativ i haven??
>
> Og er nogle bedre end andre..
>
> Hilsen jan

Troede det var lidt halvdyrt. og ja, jeg fik ret 400 kr/m2 puuuha...
Men her er de første tre forslag fra google. (søgt på legeplads og
gummifliser)
http://www.faldunderlag-faldfliser.dk/prod/gummifliser.html
http://www.kompan-legepladser.dk/legepladsudstyr_v2.htm
http://www.legepladskomponenter.dk/?Diverse_fittings:LK244_gummifliser

Alternativt kan du jo bruge grus. Det er jo på de fleste legepladser og
stødabsorberende. (og billigt )
Mvh
Mads

Fra : Ingensen

Dato : 31-03-09 09:18

Ulempen ved grus, er bare det hurtigt bliver en stor katte bakke..

Fra : Hatting

Dato : 31-03-09 14:06

> Ulempen ved grus, er bare det hurtigt bliver en stor katte bakke..
>

> "Mads Kristiansen" <Ingen> skrev i en meddelelse

Også lige et link fra mig
http://www.nettofliser.dk/php/ExSub.php?INDEX=13

Mvh
Søren