Vaskemiddel temperaturskadet ?
Fra : Thomas

Dato : 28-03-09 12:59

Hej NG

Jeg havde købt nogle flasker OMO color på tilbud. De lå desværre glemt bag
i bilen og nu hentede jeg dem ind. De var ret kolde og der var lidt skum
inde i flaskerne. Da jeg kiggede på etiketten, så jeg til min "skræk" at
der stod min 5 grader.

Nogen her der ved hvilken skade det har eller kan have taget ?

1. De taler altid om enzymer i reklamer. Kan de være skadet så midlet rent
ud sagt er virkningsløst ?

2. Skal flasken måske vendes fremover før brug, fordi at midlet evt.vil
skille ?

3. eller er det måske holdbarheden det går ud over ?

4....... ?

Jeg håber højst på det kosmetiske, ellers var det sgutte et godt tilbud
alligevel

På forhånd tak

Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 28-03-09 15:48

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bag i bilen og nu hentede jeg dem ind. De var ret kolde og der var lidt
> skum inde i flaskerne. Da jeg kiggede på etiketten, så jeg til min

Du kan jo skrive til Unilever direkte og spørge deres teknikere. Her:
http://www.omo.com/dk/index.php

Umiddelbart vil jeg mene at du bare kan bruge midlet. Hvis ikke du er
tilfreds med vaskeresultatet må du jo bare erkende at skidtet er ødelagt,
men det tror jeg næppe.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Jensen

Dato : 29-03-09 09:53

Thomas skrev:
> [...]
> i bilen og nu hentede jeg dem ind. De var ret kolde og der var lidt skum
> inde i flaskerne. Da jeg kiggede på etiketten, så jeg til min "skræk" at

Hej Thomas.

Jeg tror ikke at der er noget at betænke sig ved.

Tænk engang, når de bliver sendt til supermarkedet, pakket på en palle,
i et u-opvarmet lastrum på en lastbil her i vinterhalvåret, ja så bliver
der også under 5 grader dér, og hvis det gjorde skade, ja så ville
producenten have et regulært problem.

// Per.

Fra : Thomas

Dato : 30-03-09 13:29

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> wrote in message

> [...]
> også under 5 grader dér, og hvis det gjorde skade, ja så ville producenten

Ja du siger noget. Måske det mere henføre til en minimum anvendelses
temperatur ? at under 5 grader bliver det som at ryste en Heinz
ketchup flaske eller noget, for at få indholdet ud?

Jeg fik lavet en vask og det lugtede fint. Men nu er duft jo ikke
ensbetydende med rent, men der var heller ikke noget synligt at komme efter

Mvh

Thomas