Hestemøg
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-03-09 20:08

Er der nogen der ved om hestemøg har særlige egenskaber med hensyn til
pH-værdi? Eller anden viden om hestemøg? Jeg er f.eks. blevet advaret mod at
bruge det i dahliabedet.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-03-09 12:28

In news:49c7de23$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> typed:
> Er der nogen der ved om hestemøg har særlige egenskaber med hensyn til
> pH-værdi? Eller anden viden om hestemøg? Jeg er f.eks. blevet advaret
> mod at bruge det i dahliabedet.

Jeg har ingen som helst viden om hestemøg, men jeg har med meget stor fordel
brugt det til mine roser. Det var noget de kunne li'.

På dette link er der et indlæg, hvor vedkommende bruger det til både jordbær
og dahliaer (midt på siden mrk. "greenhouse" )

http://24.dk/group/havensproblemeroginteresser/forum/thread/2062204

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-03-09 06:24

On Mar 23, 8:08 pm, "Preben Riis Sørensen" <pre...@esenet.dk> wrote:
> Er der nogen der ved om hestemøg har særlige egenskaber med hensyn til
> pH-værdi? Eller anden viden om hestemøg? Jeg er f.eks. blevet advaret mod at
> bruge det i dahliabedet.

Det skulle være godt til roser og rhodrodendron, jeg bruger det selv
til vores rhodrodendron.
Med 3 heste har jeg det jo til overflod

--
Christian......http://www.yee-haw.dk