Auto spraymaling Hvor kan man købe det!!!
Fra : Steen

Dato : 04-04-09 12:48

Hej med jer.

Er der nogle der ved hvor man kan købe spraymaling til en Ford Escort
( Zink gul ). Jeg har tidligere købt noget på nettet, men kan desværre
ikke huske hvor, Jeg vil ikke købe det hos Ford, da det koster alt for
meget i forhold til hvad jeg gav sidst jeg købte maling på nettet.
Så hvis i kender nogle gode sider, er i meget velkommen til at komme
med et tip.

Ps: Det maling jeg købte sidste gang hed: Dupli-Color

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 20:05

Steen <engagermann@gmail.com> skrev :

>Er der nogle der ved hvor man kan købe spraymaling til en Ford Escort
>( Zink gul ).

måske en farvehandel ?
--
Jan_stevns

Fra : Kim Olsen

Dato : 04-04-09 20:18

Biltema har også rep.lak til biler på spray.
Sidst jeg var der, lå der også en omregningstabel fra originale farvenumre
på de forskellige biler.

Kim

Fra : Hanibal

Dato : 04-04-09 13:21

On 4 Apr., 21:04, jan_stevns wrote:

> måske en farvehandel ?
> --
> Jan_stevns

Et rigtig godt svar, men kan bare ikke bruge det til noget som helst,
da det koster en mindre formue i en farvehandel... hvis de da ellers
har farven.
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 20:32

Hanibal <engagermann@gmail.com> skrev :

>Et rigtig godt svar, men kan bare ikke bruge det til noget som helst,
>da det koster en mindre formue i en farvehandel... hvis de da ellers
>har farven.

koster en bøtte spraylak over 100 kroner ??

det mener jeg da ikke

i Biltema var der vist også et kæmpeudvalg af farver til alle mulige
biler - selv til min gamle madam blå Opel
--
Jan_stevns

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 05-04-09 03:37

On 4 Apr., 20:48, Steen <engagerm...@gmail.com> wrote:
> [...]
> med et tip.
>
> Ps: Det maling jeg købte sidste gang hed: Dupli-Color

Multona sprayfarver kan du finde i enhver www.Mekonomen.dk butik - jeg
mener det er til omrking de 80,- kroner. Har de ikke lige den farve du
mangler, kan de skaffe den til dagen efter