Kia Sephia motor sætter ud?
Fra : Niels

Dato : 02-04-09 06:24

Hej NG

Jeg har et problem med min Kia Sephia år 1998, bilen er begyndt med at
motoren sætter ud, specielt, når tanker kun indenholder ca. 10 l
benzin og der under.

Problemet opstår når jeg svinger til en af siderne, når jeg så retter
op igen, sætter motoren ud ganske kort.

Er der nogle her der har et bud på hvad det kan skyldes?

Hilsen Niels

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 02-04-09 13:56

"Niels" <Niels.jorgen@gmail.com> wrote in message
[...]

Er bestemt ikke sikker, men vil gætte på vand i benzintanken.....

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : martin bjerre

Dato : 02-04-09 16:05

> [...]

>op igen, sætter motoren ud ganske kort.

>Er der nogle her der har et bud på hvad det kan skyldes?

Hej Niels

Jeg vil tro du har et tæret sugerør i tanken, så suger den luft ind når du
svinger. Deraf udsættere.

Mvh
Martin

Fra : Niels

Dato : 02-04-09 09:02

On 2 Apr., 14:55, "Peter Brandt Jørgensen" <n...@none.none> wrote:
> [...]
>
> Hilsen Niels
>
> Er bestemt ikke sikker, men vil gætte på vand i benzintanken.....

Hej Peter

Ja det kan det vel godt være.

Jeg har er mistanke til brændstof filtert, som måske skal udskiftes.

Hilsen Niels