Hvor sælges bedst?
Fra : Marko

Dato : 01-04-09 13:13

Hvilke sites sælger bedst min gamle Hi-ace?
Bilzonen, Bilpriser og Gulgratis er gratis, men sælger de ligeså godt som
betalingsstederne dba og Bilbasen?

Findes der steder hvor man kan komme med bilen og møde købere, f.eks en
stor hal eller parkeringsplads?

--
Marko postede dette den 2009-04-01 14:07:52 og glæder sig til sommer

Fra : Leif Langgaard

Dato : 01-04-09 16:57

"Marko" <marko@teranews.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilke sites sælger bedst min gamle Hi-ace?
> Bilzonen, Bilpriser og Gulgratis er gratis, men sælger de ligeså godt som
> betalingsstederne dba og Bilbasen?

Utallige undersøgelser har vist at der ikke er lavet undersøgelser som
validerer udsagn desangående.
Hvis du vil sælge bilen, så sæt den til salg flere steder, jo mere den
annonceres, jo flere ser vel annoncen!
Er der en der vil købe en bil som din, så ledes der nok i hvad der er
tilgængeligt af salgssteder.

> Findes der steder hvor man kan komme med bilen og møde købere, f.eks en
> stor hal eller parkeringsplads?

Altså som "Hjallerup Marked", næppe, men du kan jo aftale hvad du vil med
potentielle købere.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 01-04-09 22:55

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> "Marko" <marko@teranews.invalid> skrev i en meddelelse

du kan jo aftale hvad du vil med potentielle købere.

Jeg er ikke sikker på at jeg vil vide, hvad han vil med potentielle købere

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian H

Dato : 01-04-09 20:13

"Marko" <marko@teranews.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> betalingsstederne dba og Bilbasen?
>
> Findes der steder hvor man kan komme med bilen og møde købere, f.eks en

Sådan en skal eksporteres til Afrika :) En kammeret fik langt over prisen
ved at sælge til en som eksporterede skidtet...

Fra : Marko

Dato : 01-04-09 21:09

On Wed, 1 Apr 2009 21:12:39 +0200, Brian H wrote:

> Sådan en skal eksporteres til Afrika :) En kammeret fik langt over prisen
> ved at sælge til en som eksporterede skidtet...

Ok men hvad er lige fidusen med export af gulpladebiler som kun er på 30%
afgift. Man får jo ikke ret meget afgift retur ved exporten?

--
Marko postede dette den 2009-04-01 22:04:45 og glæder sig til sommer

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-09 21:20

> Hvilke sites sælger bedst min gamle Hi-ace?

Et godt spørgsmål men min punto van blev eksponeret som følger på den uge
det tog at sælge den

DBA 111
Bilbasen 58
Gul&G 252

men jeg havde så også reklmaeret for gul og gratis på usenet. Tror at køber
havde fundet den på DBA.

Jeg villle smide den på alle de gratis og DBA.

/A