lakforsegling
Fra : Vilnov

Dato : 31-03-09 16:34

Der har tidligere været en del indlæg om det at bruge lakforsegling i
vaskehallen, og om hvordan man lakforsegler sin bil bedst.

Jeg mener personligt, ikke man bør bruge lakforsegleren i bilvasken.
Der har været flere programmer om bilvaske, og hvad de gør ved
bilerne.
Jeg ville foreslå, at man tog den billigste vask, og derefter selv
lakforseglede sin bil, når man mente denne var klar til det.

Jeg har lavet lidt guides på min hjemmeside, hvor man også kan læse
lidt om de typer <a href=”http://shop.bilvask.nu/category/12/
lakforsegling/”>lakforsegling</a> jeg forhandler i min shop..

Der kan man også se hvordan man får renset godt i bund i sin lak.

Håber det er brugbar information, jeg svarer naturligvis gerne på
spørgsmål, i kan bare maile.

Vh

Michael.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-04-09 05:18

Vilnov skriver:

> [...]
> Jeg ville foreslå, at man tog den billigste vask, og derefter selv
> lakforseglede sin bil, når man mente denne var klar til det.

Hvorfor ikke vaske selv?

Bilvaskehaller har nemlig en ubehagelig tendens til at "overse" mange
steder på en bil. OG skal man til at rense af, vil det vel være en
fordel at bilen er ren over det hele.

> Jeg har lavet lidt guides på min hjemmeside, hvor man også kan læse
> lidt om de typer <a href=”http://shop.bilvask.nu/category/12/
> lakforsegling/”>lakforsegling</a> jeg forhandler i min shop..

Hey, smart reklame for sin egen hjemmeside med produkter.

> Håber det er brugbar information, jeg svarer naturligvis gerne på
> spørgsmål, i kan bare maile.

Svarer du ikke her i gruppen?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-09 07:59

Jeg sælger også lakforsegling i min shop, men kunne ikke drømme om at
reklamere for den her!!!

Bo

Fra : Vilnov

Dato : 01-04-09 08:54

Avs - den var grim!
Pinligt pinligt, sidder jeg her og studerer min post fra igår - altså,
reklameværdien, var fra min side men som et follow link på ordet
lakforsegling - og det var faktisk ikke meningen af man skulle kunne
se linket, bare at google kunne skabe relation imellem ord og mit
site.. Teknisk grimmert fra min side. Det sker ikke igen.

Kritik modtaget - og accepteret! jeg beklager.

Michael. V hansen.

Fra : Vilnov

Dato : 01-04-09 08:55

Fra : PD

Dato : 02-04-09 17:02

Hej NG´ere.

Vores dinitrol-"bilkonservator" fortalte at man skal nøjes med den helt
billige vask, og iøvrigt undgå at benytte samme vaskehal hvergang.

Undervognsvask er HELT FORBUDT !

Samt, hvis muligt, undersøge om vaskehallen genbruger vandet, for det er
absolut ikke smart...

Bruger du den samme vaskehal hvergang, og det gør de fleste (for man er jo
et vane-dyr) så kan det simpelthen ses på undervognsbehandlingen, som bliver
spulet væk af undervognsvasken på samme måde hvergang...
Og pga. det ret høje tryk der er i de fleste vaskehaller på
undervognsvasken, skal man helst helt undlade det.

Det med at nogle vaskehaller genbruger vandet, gør at der sidst på vinteren
er et meget højt saltindhold i det vand de vasker med, og det har din bil
heller ikke godt af.

Så når jeg engang imellem køre bilen igennem en vaskehal, så er det den
billige til 29.- den får....

Ja, der var ikke meget lakforsegling i den her mail, men det var da noget om
autovaskehaller...

En autolakker jeg kender siger iøvrigt at det er bedre at vaske bilen i en
vaskehal end hjemme i indkørslen...
- det bliver pænere på sigt...
Vasker du den i en vaskehal, så går alle striberne i samme retning, mens de
går i alle mulige retninger når du selv bruger svamp og børste...