|
| 1rst road test of the Nano ! Fra : BJ |
Dato : 30-03-09 18:03 |
| | |
Herman Persson (30-03-2009)
| Kommentar Fra : Herman Persson |
Dato : 30-03-09 18:49 |
| | |
Steen (30-03-2009)
| Kommentar Fra : Steen |
Dato : 30-03-09 19:56 |
|
Herman Persson <Mister.Man@mail.dk> wrote:
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:49d0fac9$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > The Times har prøvet den nye Nano mini-potte.
> >
> > Læs her første indtryk:
> >
> > http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/new_car_reviews/article6002338.ece
> >
> > mvh/Bjørn J.
>
> Ikke dårligt - slet ikke dårligt.
>
> Nu stiger mine Tata-aktier forhåbentlig
>
> Hilsen Herman.
Hvor mange år skal vi mon ud i fremtiden, før vi ser den herhjemme?
| |
Klaus D. Mikkelsen (30-03-2009)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 30-03-09 21:39 |
| | |
Peter Dalgaard (30-03-2009)
| Kommentar Fra : Peter Dalgaard |
Dato : 30-03-09 21:44 |
|
On Mon, 30 Mar 2009 22:39:05 +0200, Klaus D. Mikkelsen wrote:
> BJ skriver:
>>
>> The Times har prøvet den nye Nano mini-potte.
>>
>> Læs her første indtryk:
>>
>> http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/new_car_reviews/
article6002338.ece
>
> Præcist som forventet, en moderne 2CV
>
>
> Klaus
Det var lige nøjagtig det jeg tænkte. 0-100 på et halvt minut. Indfletning
på motorvej kræver forudgående ansøgning.
-p
--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907
| |
Peter Dalgaard (31-03-2009)
| Kommentar Fra : Peter Dalgaard |
Dato : 31-03-09 00:45 |
|
On Tue, 31 Mar 2009 00:33:19 +0200, BJ wrote:
> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse
> news:49d12eff$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Det var lige nøjagtig det jeg tænkte. 0-100 på et halvt minut.
>> Indfletning på motorvej kræver forudgående ansøgning.
>>
>> -p
>
> Den klarer sig vel lige så godt i den disciplin som din egen
> øko-potte..?
Nah. Den er ikke noget kuglelyn men 11,5 s er nu da vist meget
respektabelt.
--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907
| |
Peter Dalgaard (31-03-2009)
| Kommentar Fra : Peter Dalgaard |
Dato : 31-03-09 18:40 |
|
On Tue, 31 Mar 2009 19:29:03 +0200, BJ wrote:
> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse
> news:49d1595f$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>>>> Det var lige nøjagtig det jeg tænkte. 0-100 på et halvt minut.
>>>> Indfletning på motorvej kræver forudgående ansøgning.
>>>>
>>>> -p
>>>
>>> Den klarer sig vel lige så godt i den disciplin som din egen
>>> øko-potte..?
>>
>> Nah. Den er ikke noget kuglelyn men 11,5 s er nu da vist meget
>> respektabelt.
>
> Men alligevel "falder man over" den nye "babypotte" i de små hjem, før
> man overhovedet ved, hvad der reelt kommer til at køre af version i
> "legoland".
>
> Det finder jeg ikke respektabelt.
>
> mvh/Bjørn J.
Øh, ikke forstået. Prøv igen....
--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907
| |
Mogens (01-04-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 01-04-09 06:00 |
| | |
Klaus D. Mikkelsen (01-04-2009)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 01-04-09 15:00 |
| | |
Mogens (01-04-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 01-04-09 16:34 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:49D37350.35D67B3D@du.kan.finde.den...
> Den klarer det da meget fint.
OK.
Jég kører imidlertid ikke i biler, som høster så få stjerner
| |
KASO (01-04-2009)
| Kommentar Fra : KASO |
Dato : 01-04-09 19:14 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:49D37350.35D67B3D@du.kan.finde.den...
> Mogens skriver:
>>
>> Mon den klarer en crashtest ligeså godt som denne Kina-bil:
>> http://epn.dk/brancher/industri/bil/article1649658.ece
>
> Den klarer det da meget fint. Men på grund af et par udstyrsmangler får
> den ingen point. Den ville score 3 stjerner.
>
Øhh - der er da intet "fint" over 3 stjerner - hverken for 10 år siden eller
idag...!
| |
Klaus D. Mikkelsen (01-04-2009)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 01-04-09 19:39 |
| | |
KASO (01-04-2009)
| Kommentar Fra : KASO |
Dato : 01-04-09 20:22 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:49D3B4B5.A444A330@du.kan.finde.den...
> KASO skriver:
>>
>> Øhh - der er da intet "fint" over 3 stjerner - hverken for 10 år siden
>> eller
>> idag...!
>
> Mange 10 år gamle biler fik ikke mere.
Nope - men det gør det ikke fint - når andre godt kunne - for 10 år (og
mere) siden. En Mégane fra 1996 (testet i 1998) og en Yaris fra 2000 kunne
f.eks. godt nå de 4 stjerner.
| |
Martin [6000] (02-04-2009)
| Kommentar Fra : Martin [6000] |
Dato : 02-04-09 09:59 |
|
> Nå, spøg til side - hvorfor skal alle biler absolut kunne køre 170+ -
> der sælges få der kan mindre.
1. For at have overskud.
2. Fordi man først rigtig lever på den anden side af 200
| |
|
|