Så faldt taksatorens dom
Fra : Peter C

Dato : 30-03-09 10:08

Hej Gruppe

Hermed afslutningen på mit lille eventyr om min Corolla, der idag skulle
have prissat hovedet, inden afgangen til skafottet.

Vi endte med at blive enige om 41.500,- og jeg er hverken voldsomt glad
eller direkte ked af det, så det var sgu nok bare prisen.

Tak til alle jer der kom med råd, tips (eller bare tilråb ) til mine
forberedelser.

MVH Peter C:

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-03-09 10:49

"Peter C" <pede_71@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> eller direkte ked af det, så det var sgu nok bare prisen.
>
> Tak til alle jer der kom med råd, tips (eller bare tilråb ) til mine

Skal jeg så kondolere eller sige tillykke.....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Peter C

Dato : 30-03-09 10:59

> Skal jeg så kondolere eller sige tillykke.....

Jamen det er jo lige det !

Jeg "står lidt mellem 2 stole" hvor jeg på den ene side nok godt ved at jeg
har fået en fair pris for min bil, og på den anden side føler at lige netop
DEN bil var mere værd (for mig ... der kendte den)

Men mon ikke de bekymringer bliver glemt når jeg får fundet mig noget nyt.
Jeg har en lille grundregel der hedder at jeg må ikke gå ned i
motorstørrelse/ydelse når jeg køber ny bil, (bortset fra amerikaneren ...
6,6 liter og 330 HK er sgu svært at overgå) ... og sidst jeg købte bil
blev det en 2-liters med 140 HK ... så jeg glæder mig til at se hvad jeg
finder på

MVH Peter C:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-03-09 11:01

> [...]
>
> Vi endte med at blive enige om 41.500,- og jeg er hverken voldsomt glad
> eller direkte ked af det, så det var sgu nok bare prisen.

Det er vel en meget fair pris, er det ikke?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-03-09 12:29

Isang tao pinangalanan, Peter C nagsulat:
klip
>Vi endte med at blive enige om 41.500,- og jeg er hverken voldsomt glad
>eller direkte ked af det, så det var sgu nok bare prisen.

Det lyder som en fair pris, når man ser hvad den står til på bilbasen
og dba.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.