Lyset vil ikke slukke på fiat palio weeken~
Fra : René Rattenborg

Dato : 28-03-09 07:49

Hej har lige købt en fiat palio weekend 1,2 årg 1999 sidste weekend
(privat), har så her til morgen været nede og hente en avis på tanken, da
jeg så kommer hjem, går jeg så fra den, men vender mig om efter ca 10meter
og ser lyset stadig lyser, har ikke tændt det, men går tilbage for at
slukke, men ingen af indstillingerne slukker lyset,
hvad gøre????
der fulgte selvfølgelig ikke en instruktionsbog med bilkøbet
Hilsen René

Fra : René Rattenborg

Dato : 28-03-09 08:13

ØHHH
tror jeg har kommet til at tænde for extra lys, altså den med en lampe
symbol og så med en firkant diagonalt skæv som symbol, gir en kvajebajer til
alle dem som nåede at svare
hilsen René
"René Rattenborg" <nicoline.rattenborgSLET MIG@vapnet.dk> skrev i en
meddelelse news:9ab29$49cdc854$55184291$19169@news.arrownet.dk...

Fra : hamselv

Dato : 28-03-09 13:02

Jeg nåede at svare men desværre passer mit ur ikke på computeren,
sååååå.....

henrik

"René Rattenborg" <nicoline.rattenborgSLET MIG@vapnet.dk> skrev i en
meddelelse news:402d$49cdcdd7$55184291$27997@news.arrownet.dk...

Fra : Armand

Dato : 29-03-09 11:57

René Rattenborg skrev:
> [...]
> symbol og så med en firkant diagonalt skæv som symbol, gir en kvajebajer til

Hæ!
Og dét kunne du ikke slukke?????

Mange nyere biler har walk-in lys á betjener man "overhalings-lys"
kontakten efter at nøglen er fjernet, så lyser forlyset i et halvt
minuts tid (så man eks.vis har indkørslen oplyst når man forlader
bilen). Prøv at se om ikke Fiat'en også har dén feature - Forstået
sådan, at dén ikke kommer til at forvirre dig en anden gang hvor du
kommer til at betjene fjernlyset ved en fejl, når/hvis du kender fidusen!

--
Armand.