Temperaturføler i 307
Fra : Flemming Christensen

Dato : 27-03-09 06:02

Jeg har det problem at temperaturvisningen på displayet i bilen går helt
amok,den viser en udendørstemperatur på 35 grader,somme tider starter den
nede på de 3-5 grader vi har nu og så stiger den hurtigt op i de 30 grader.
Har den nogen indflydelse på AC'en da jeg ikke synes den virker som den
plejer.
Kan der være en føler i stykker ?.
Mvh Flemming.
Peugeot 307 2,0 bensin.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-09 15:51

"Flemming Christensen" <fdc@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> grader.
> Har den nogen indflydelse på AC'en da jeg ikke synes den virker som den

Ja :)

Kan være du kan læse fejlkoder ud af motoren? I en VW står der hvilken føler
det er galt med. Nogle følere har endog 2 følere indbygget, en til
instrumentet og en til motorstyringen ..

--
Per
Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Arkivskabe - hør nærmere.

Fra : Flemming Christensen

Dato : 28-03-09 09:28

øhh ?læse fejlkoder ud af motoren ?
skal jeg på værksted og have en computer sat til
mvh flemming