Radio i Sierra
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-09 16:42

Hej

Jeg skal have lagt en ny radio/cd-afspiller i min Ford Sierra (92'er). Kan
man købe en hvilken som helst radio eller er der særlige mærke eller
modelspecifikke stik til sådan en Ford-mobil?

Andre gode råd modtages gerne!

PFT
Patrick

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-03-09 16:54

On Sat, 21 Mar 2009 16:41:50 +0100, "PSG" <patrickgram(at)gmail.com>
wrote:

> [...]
>man købe en hvilken som helst radio eller er der særlige mærke eller
>modelspecifikke stik til sådan en Ford-mobil?

Du kan sætte en hvilken som helst DIN-radio i. Du skal bare have et par
adaptere fra DIN til Ford-stik. De koster ikke alverden.

>Andre gode råd modtages gerne!
>
>PFT

HTH

Fly

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-09 21:00

> Du kan sætte en hvilken som helst DIN-radio i. Du skal bare have et par
> adaptere fra DIN til Ford-stik. De koster ikke alverden.

Takker... så går jagten ind *ggg*

- Patrick

Fra : Dak

Dato : 22-03-09 10:17

PSG skrev:
> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Takker... så går jagten ind *ggg*
>
> - Patrick

MEEEEN... hvis det ikke er en original så kan tidligere ejer havde rodet
med den bagved! det var der gjort på min så måtte klippe et din stik
helt i stykker og selv sætte ledningerne så de passede sammen. så kig
først og køb bagefter er mit råd.

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"