Sony CDX GT24 bilstereo
Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-09 15:11

Vi har fået sådan en dims i Camryen. En væsentlig forbedring i forhold til
den Harald Nyborg ting, eller hvad det nu var der sad i før.

Men den kommer med 3x2 kraftige bib-lyde når tændingen tages. Er der nogen
her der har en tilsvarende stereo, og som har fundet ud af at få den til at
holde op med det? Det forekommer fuldstændig meningsløst, at den larmer bare
fordi man slukker for den ved at afbryde tændingen.

Der er i menuen en funktion til at slå bib-lyde til og fra, men den virker
kun på lydene ved tastetryk. "Nu dør jeg -lyden" er der stadig.

Anyone?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : mugge

Dato : 20-03-09 15:44

> [...]
>
> Der er i menuen en funktion til at slå bib-lyde til og fra, men den virker
> kun på lydene ved tastetryk. "Nu dør jeg -lyden" er der stadig.

Er det ikke en alarm der skal minde dig om at du har glemt at tage fronten
af din radio inden du forlader bilen?

Mener det hedder RFP alert "removeable front Panel" Se manualen hvordan man
slår den fra.

Manualen findes i øvrigt på sony.dk

-Mugge-

Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-09 15:51

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af din radio inden du forlader bilen?
>
> Mener det hedder RFP alert "removeable front Panel" Se manualen hvordan

Herligt forslag! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det skal da afprøves
Tak

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 23-03-09 18:00

> "mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Herligt forslag! Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det skal da afprøves
>
> Tak

I dag fik jeg tid til at se om jeg kunne finde dene funktion i menuen, -men
desværre nej. Jeg har faktisk prøvet at slå alle funktioner som jeg ikke
lige kunne gennemskue betydningen af fra, men alarmen er der fortsat.
Jeg tror dog på at du har ret i at det er derfor den kæfter op, men hvordan
man deaktiverer den kan jeg hverken se i manualen, eller, tilsyneladende,
forsøge mig frem til. Men det må da vel kunne lade sig gøre?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Jensen

Dato : 21-03-09 09:20

On Fri, 20 Mar 2009 15:10:43 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Vi har fået sådan en dims i Camryen. En væsentlig forbedring i forhold til
>den Harald Nyborg ting, eller hvad det nu var der sad i før.

Pudsigt at du skulle nævne HN, for de sælger faktisk ovenstående Sony til
495 kr. for tiden.

--
"Jeg ved en lærkerede,
jeg synes det er skæg'