OZ Ultraleggera i Aalborg-området?
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 17:53

Jeg har bestemt mig for at købe et sæt OZ Ultraleggera -
http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/ultraleggera/en - til
min bil, men jeg er meget i tvivl om hvilken farve de skal have.

Er der nogen, der ved hvor jeg kan se sådan nogle 'live' i
Aalborg-området for at se hvilken farve, der gør sig bedst til mørkegrå
2008 Impreza WRX?

- Tom

Fra : John Sahl

Dato : 18-03-09 14:50

Tom wrote:
> Jeg har bestemt mig for at købe et sæt OZ Ultraleggera -
> http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/ultraleggera/en - til
> min bil, men jeg er meget i tvivl om hvilken farve de skal have.

Race Gold!

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Brian H

Dato : 18-03-09 16:10

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> Race Gold!

Uanset farve? I think not...

Fra : John Sahl

Dato : 18-03-09 16:51

Brian H wrote:
> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> Uanset farve? I think not...

Det har jeg da heller ikke påstået? Fælgene fås så vidt jeg husker i 5
forskellige farver og lige til hans mørkegrå Impreza synes jeg da de skal
være Race Gold.

Jeg har dem selv i farven Chrystal Titanium til konebilen, men når de bliver
flyttet over på hobby-bilen skal de males sorte.

Fra : Brian H

Dato : 18-03-09 16:59

> Jeg har dem selv i farven Chrystal Titanium til konebilen, men når de
> bliver flyttet over på hobby-bilen skal de males sorte.

Jeg læste kun det du citerede, derfor glemte jeg helt at bilen var mørkegrå
:)

Fra : HB

Dato : 18-03-09 20:10

"Tom" <tomsoro at yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> for at se hvilken farve, der gør sig bedst til mørkegrå 2008 Impreza WRX?

Hvis du kan nøjes med 17" fik jeg et tilbud på 4 stk. inkl. Csc 3 dæk til 10
kilo hos en dækmand i Hjørring - mon ikke det var med valgfri farve...

--
/HB

Fra : Klaus G.

Dato : 18-03-09 21:16

> [...]
>
> Er der nogen, der ved hvor jeg kan se sådan nogle 'live' i
> Aalborg-området for at se hvilken farve, der gør sig bedst til
Bigwheels.dk måske? De holder til i Århus.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Søren

Dato : 19-03-09 20:32

Klaus G. wrote:

> Bigwheels.dk måske? De holder til i Århus.

nøøøj .. hvor er jeg træt af indlæg hvor man bare gætter. Hvis man ikke
ved det - så kan man ligeså godt spare andre for endnu et indholdsløst
indlæg.

Århus er vel som sådan heller ikke ligefrem "Aalborg området".

mvh Søren

Fra : Klaus G.

Dato : 20-03-09 06:26

> nøøøj .. hvor er jeg træt af indlæg hvor man bare gætter. Hvis man
> ikke ved det - så kan man ligeså godt spare andre for endnu et
> indholdsløst indlæg.
Nånå, ikke så sur du...

Bigwheels er en ret stor fælg forretning og har altid rigtig mange fælge i
udstillingen også de helt dyre fælge, så det var da et godt bud hvis du
spørger mig. Han kan jo bare ringe og høre dem ad, eller sende en mail. Og
viser det sig at de har disse fælge på lager, så er det da kun en smuttur på
120km hver vej, hvilket er det mindste man kan gøre, hvis man vil købe fælge
i den prisklasse...

> Århus er vel som sådan heller ikke ligefrem "Aalborg området".
Du er ikke nem at narre...

Fra : John Sahl

Dato : 27-03-09 23:10

Tom wrote:
> Jeg har bestemt mig for at købe et sæt OZ Ultraleggera -

Hvad farve endte det med? Vi skal jo se billeder af resultatet