Byggetilskud
Fra : Steen

Dato : 21-03-09 10:44

Der er sikkert mange, der allerede har søgt om tilskud til forbedringer.
Skal byggeriet først være færdigt, før man er sikker på at få x i
tilskud?

Der er enkelte forbedringer jeg kunne tænke mig at få lavet på huset,
men uden tilskud tror jeg ikke det bliver aktuelt!

Fra : Steen

Dato : 21-03-09 10:47

> Der er enkelte forbedringer jeg kunne tænke mig at få lavet på huset,
> men uden tilskud tror jeg ikke det bliver aktuelt!

Blandt andet vile jeg gerne have fjernet et nedsænket badekar, og have
lavet en bruseniche - man kan vel ikke nøjes med at få en murer til at
lave det - en VVS-mand skal vel tilkaldes for at forlænge afløb etc?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-03-09 10:52

isteen+usenet@gmail.com (Steen) writes:

> Der er sikkert mange, der allerede har søgt om tilskud til forbedringer.

Nej, for man kan ikke søge før efter påske.

> Skal byggeriet først være færdigt, før man er sikker på at få x i
> tilskud?

Nej, du skal have et tilbud fra en håndværker, som du sender sammen
med din ansøgning. Når du får et tilsagn laver du en aftale med
håndværkeren, som udfører arbejdet. Håndværkeren sender så din del af
regningen til dig og resten til hvem-der-nu-administrerer-ordningen og
de betaler resten. Når du først har fået tilsagn skal arbejdet være
færdigt inden 6 måneder.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Steen

Dato : 21-03-09 16:15

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
> regningen til dig og resten til hvem-der-nu-administrerer-ordningen og
> de betaler resten. Når du først har fået tilsagn skal arbejdet være

Tak for udførlig info

Fra : Carsten

Dato : 21-03-09 12:44

http://www.boligforbedringer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-09 13:33

Steen wrote:
:: Der er sikkert mange, der allerede har søgt om tilskud til
:: forbedringer.

hvor her de gjort det henne?

Fra : cy@postkasse.com

Dato : 21-03-09 08:59

On 21 Mar., 13:33, <Just> wrote:
> Steen wrote:
>
> :: Der er sikkert mange, der allerede har søgt om tilskud til
> :: forbedringer.
>
> hvor her de gjort det henne?

Hej Steen

Prøv at se min hjemmeside www.yderskov.dk

Jeg driver et arkitektfirma og har undersøgt og skrevet en del om
tilskudsordningen.

Venlig hilsen

Chris