Inspiration til lille byhave
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 19-03-09 13:25

Jeg har lagt en simpel tegning af min have ud her:
http://www.clask.dk/grafik/haven.jpg
Det grå er fliser (grimme fortovsfliser). Det sorte er jord. Den røde
forkant en lille baggang. Den gule rektangel en kælderskakt. Det brune
foroven er et redskabsskur. Den lyse cirkel foran er en bålplads og de 3
grønne cirkler er planter. Den nederste er en gammel syren, den midterste en
ung syrenbusk og den øverste er et højt, slankt træ af en slags. (Det er
faktisk 3 træer, der er groet sammen ved roden)
Der er høj hæk på begge sider og øverst i tegningen, som er nord.
Huset står i den sydlige ende..

Jeg vil gerne ha' lidt mere hygge i min have, som jo stort set bare er et
rektangel med græs. Koseordene er, at det skal være let at holde. Dvs. buske
og træer o.l.
Alle forslag modtages. Jeg vil stadig gerne ha' en daseplads på græsset, men
ellers har jeg ikke store krav. Dog vil jeg nok gerne have en sti fra
terrassen forneden op til skuret. Derudover har jeg tænkt på at dele haven
midt over med "noget" ved halvcirklen midt i haven.

Men al inspiration modtages med kyshånd

--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-03-09 13:31

"Claus Skaarup \(Arbejde\)" <claus@limfjordsteatret.fejl> writes:

> Men al inspiration modtages med kyshånd

Nogle mål vil måske gøre det lidt nemmere. :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 19-03-09 14:09

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Nogle mål vil måske gøre det lidt nemmere. :)
>
> Mvh Trine

FUCK! Det har jeg da totalt glemt

Arealet er ca. 9x27m. Jeg får lige smidt nogle mål på tegningen, når jeg har
lidt bedre tid.
--
Mvh. Claus
www.clask.dk