Partytelt
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 18-03-09 16:39

Hej.
Hvilke telt vil i anbefale mig at købe.
Jeg har set et hos Harald Nyborg og et hos Fleggaard
http://www.fleggaard.dk/pi/Partytelt_blå_hvid_5x10m_9831_491.aspx

Ellers andre som i vil anbefale.
Det skal være omkring 5X10 meter.
MVH
Niels Peter

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 18-03-09 18:52

Niels Peter Nielsen wrote:
> Hej.
> Hvilke telt vil i anbefale mig at købe.
> Jeg har set et hos Harald Nyborg og et hos Fleggaard
> [...]

Vent lidt og se når der kommer flere aktører på banen med tilsvarende
produkter.
Det kommer også an på hvordan det skal bruges og hvad dit behov er, om
du skal købe dyrt eller billigt.
Det slider på det at det står rejst en uge eller to ligesom det kan
sættes op og pakkes ned et begrænset antal gange.

- Men tilbudet synes jeg er er OK hvis du selv henter og du regner med
at bruge det en gang om året i 5 - 10 år.

/Lars