Hvilken højtryksrenser kan suge vand fr
Fra : Søren Bay

Dato : 17-03-09 22:47

Som emnelinien antyder søger jeg sådan en. Mindes at have set en for et
år eller 2 siden, men kan ikke huske hvor eller model!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Max

Dato : 17-03-09 22:53

Hej Søren

> Som emnelinien antyder søger jeg sådan en. Mindes at have set en for
> et år eller 2 siden, men kan ikke huske hvor eller model!

Kan de egentlig ikke det alle sammen ?

--
Mvh Max

Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-09 23:06

> Kan de egentlig ikke det alle sammen ?
Nej, langt fra. De skal have vandtryk for at fungere. Nogle rensere skal
endda have rigtig meget vand i minuttet.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Max

Dato : 18-03-09 08:05

Hej Klaus

> Nej, langt fra. De skal have vandtryk for at fungere. Nogle rensere
> skal endda have rigtig meget vand i minuttet.

Ok, dem jeg har mødt har bare kunnet gøre det.

--
Mvh Max

Fra : Leo Havmøller

Dato : 18-03-09 05:54

"Søren Bay" <bay@cool.dk> wrote in message

> Som emnelinien antyder søger jeg sådan en. Mindes at have set en for et år
> eller 2 siden, men kan ikke huske hvor eller model!

Du kunne evt. proppe sådan en i tønden:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5912&Grp=&n=10

Leo Havmøller.

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 18-03-09 08:56

Søren Bay wrote:

> Som emnelinien antyder søger jeg sådan en. Mindes at have set en for et
> år eller 2 siden, men kan ikke huske hvor eller model!

Jeg har forsøgt med min 500,- kroners Alto renser, forbundet til en 200
liters regnvandstønde med alm. haveslange.

For at få vandet til at løbe brugte jeg en billig hævert-pumpe.

Først prøvede jeg med:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=90535
men den var dog for tynd i røret, så der komme ikke vand nok igennem.

Så prøvede jeg med:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=90537

Og det fungerer fint. Haveslange og hævert-pumpe er forbundet med
forhåndenværende røstumper cykelslanger, tape, spændebånd - ser lidt
fusket ud (og er det) men der er jo ikke tryk på vandet, så der skal
ikke så meget til.
/Finn

Fra : Lars

Dato : 18-03-09 21:05

Søren Bay skrev:

> Som emnelinien antyder søger jeg sådan en. Mindes at have set en for et
> år eller 2 siden, men kan ikke huske hvor eller model!

Nilfisk-Alto - vandpumpesæt kan købes som tilbehør

http://kortlink.dk/6dsv

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 19-03-09 08:46