Græs-trimmer?
Fra : Klaus G.

Dato : 15-03-09 20:40

Hej.

Jeg har fået sådan en fin maskine i fødselsdagsgave, men jeg har aldrig hørt
om det mærke før. Der er tale om en:
Park DT-GT500

Der kan ses lidt her:
http://www.park-garden.info/upload/privatelabels/Park/PDF/2007-Havemaskiner.pdf

Er det et produkt i kender til? Det er mest fordi om jeg skal få den byttet
til noget der kan holde, hvis den ikke er så heldig jo...

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Tom Jensen

Dato : 15-03-09 21:00

> [...]
>
> Er det et produkt i kender til? Det er mest fordi om jeg skal få den
> byttet til noget der kan holde, hvis den ikke er så heldig jo...

hej
mange af tingene det ligner texas produkter , så hvis det var mig ville jeg
få den byttet

mvh tom jensen

Fra : Klaus G.

Dato : 16-03-09 15:58

> mange af tingene det ligner texas produkter , så hvis det var mig
> ville jeg få den byttet
Texas kender jeg heller ikke :) Men det er måske ringe?

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 20-03-09 12:26