Elektrisk kultivator
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-03-09 10:24

Lidl har en elektrisk kultivator, som jeg er lidt lun på, men prisen og
trækkraften sætter mig i tvivl. 710 watt lyder ikke af meget og jeg går
ikke ud fra, at den kan gøre det ud for en rigtig havefræser.

Nogen der har en ide om, hvorvidt jeg vil kunne "fjerne" græs, der hvor jeg
skal have køkkenhave med sådan en fætter?

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20090316.p.Elektrisk_kultivator
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-03-09 11:11

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg
> skal have køkkenhave med sådan en fætter?

Der skal enten en usædvanlig stor tålmodighed til, eller et usædvanligt
lille jordstykke, for at de ca. 1 hk kan bruges til noget. Jeg gad heller
ikke have bøvlet med ledningen. Fat spaden.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-03-09 18:05

Preben Riis Sørensen wrote:

> Fat spaden.

Jeg ville tage en hånddozer og skrælle græstørven af.

Erik Ginnerskov

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-03-09 19:06

On Sun, 15 Mar 2009 10:23:52 +0100, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der har en ide om, hvorvidt jeg vil kunne "fjerne" græs, der hvor jeg
>skal have køkkenhave med sådan en fætter?

til at fjerne græsplæne ville jeg end ikke forsøge med sådan en model i
den størrelsesorden der.

Til gengæld kender jeg indtil flere som er rigtig glade for disse
minifræsere, men til lugeopgaver, også professionelt.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/