OT: delvis OF. hvor bliver de af ?
Fra : Thomas

Dato : 15-03-09 08:05

Hej NG

Ja mit indlæg virker måske underligt!

Men hvor bliver mine vaskebolde af, altså dem der sidder på toppen af
vaskemidlet

Jeg er et stort rodehoved........ ingen tvivl om det... men nu har jeg
boet her i over 2 år med egen vaskemaskine, og har brugt en del flasker.
Men jeg har aldrig nogen hætter/skåle ...... hvis jeg er heldig finder jeg
én! ud af, Gud ved hvor mange , jeg har kigget det sammenlagte tøj igennem
og fandt intet! Bliver de opløst og forsvinder efter x- antal brug eller
hvad ?????

Jeg overvejer at tilkalde Skuldy og Muldy fra x-files

Mvh

Thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-03-09 10:30

On Sun, 15 Mar 2009 08:04:36 +0100, Thomas wrote:

> Ja mit indlæg virker måske underligt!
>
> Men hvor bliver mine vaskebolde af, altså dem der sidder på toppen af
> vaskemidlet

Da man i sin tid sendte Voyager ud i verdensrummet, løste man et stort
mysterium, da den passerede Saturn.

Når man tømmer en vaskemaskine, mangler der altid en sok og hvad med alle
de kuglepenne man har i overlommen, når man kommer hjem fra arbejde - hvor
bliver de af?

Voyager tog nærbilleder af Saturns ringe i en hidtil uset detaljeringsgrad
og de afslørede, at ringene består af højresokker, vaskebolde og
kuglepenne!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-03-09 18:02

Kurt Hansen wrote:

> Voyager tog nærbilleder af Saturns ringe i en hidtil uset
> detaljeringsgrad og de afslørede, at ringene består af højresokker,
> vaskebolde og kuglepenne!

Jeg har da aldrig mistet en højresok i vask. Det er altid den venstre, der
mangler.

Erik Ginnerskov

Fra : Marianne

Dato : 15-03-09 14:47

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>

> Ja mit indlæg virker måske underligt!
>

> Men hvor bliver mine vaskebolde af, altså dem der sidder på toppen af
> vaskemidlet

Samme sted som sokkerne bliver af. I en Anders And-historie for nogle år
siden, faldt Anders igennem et hul (vistnok pga en af Gearløs' opfindelser),
og han landede i en 4. dimension. Heldigvis landede han blødt oven i et
kæmpe-bjerg af sokker, som gennem tiderne var blevet væk.

Jeg er sikker på at vaskeboldene havner samme sted!

mvh
Marianne

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 26-04-09 20:48

Thomas wrote:
> Men hvor bliver mine vaskebolde af, altså dem der sidder på toppen af
> vaskemidlet

Hvor står du og ordner vasketøjet, efter det er kommet ud af maskinen?

Vaskebolden er jo bare i vejen når man er nået dertil, så den bliver
smidt hen i nærmeste hjørne, hvorefter man glemmer alt om den.