Jeg ønsker mig et lille vægdrivhus
Fra : Lars Clement

Dato : 12-03-09 15:00

..... og hvor købes det så bedst og billigst ?
Jeg forestiller mig en størrelse,der lige kan rumme et par kapillærkasser

--
Venligst

Lars Clement
indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : simon

Dato : 12-03-09 15:22

Lars Clement skrev:
> .... og hvor købes det så bedst og billigst ?
> Jeg forestiller mig en størrelse,der lige kan rumme et par kapillærkasser

Jeg har også kikket efter et sådant, da jeg i sin tid
havde et rigtigt drivhus med plastikplader.
Det kunne ikke stå for "mosten" (den sidste orkan vi havde).
Så nu går jeg tilbage til et mindre drivhus.
Du kan f.eks. finde noget her:
http://nettobuild.dk/shop/vaegdrivhuse-2942c1.html

Der er også noget her:
http://multikoeb.dk/hus_have/vaeksthuse/keter_vaeksthus_m_6_hylder_201_3x92x140_cm_2399_da.html

dog for dyrt, da den kunne købes hos Løvbjerg Supermarked for 1 uge
siden til 549 kr.

Har selv anvendt en sådan tidligere med succes og har faktisk købt
en igen.
Der kan være 2 kapilærkasser i det, og man
kan bare fjerne hylderne ovenover.
Man skal huske at have nogle fliser under den nederste hylde,
da den ikke kan holde til vægten af kapilærkassens vand og planter.

mvh
simon

Fra : TDN

Dato : 12-03-09 18:01

"Lars Clement" <mitefternavn@hejlsnet.dk> skrev i meddelelsen
> .... og hvor købes det så bedst og billigst ?
> Jeg forestiller mig en størrelse,der lige kan rumme et par kapillærkasser

> [...]

Jem og fix http://www.jemogfix.dk/ side 4 i denne uges katalog kr. 1195
incl. sokkel.

Mvh
Thomas