Vandslage + kat = ?
Fra : Klaus G.

Dato : 28-03-09 22:15

Hej.

Ja, jeg var jo ved at vaske bil i dag og så kom Nala, vores lille hunkat
rendende. Hun er helt tosset med vand, så jeg overtalte fruen til at holde
haveslangen mens jeg prøvede at skyde lidt billeder af madammen som lystigt
leger på plænen.

Jeg har sorteret de værste fra og er endt med en god stak billeder. For at
se dem i kronologisk rækkefølge, hvis man lyster altså, så skal man klikke
på dem, som man vil læse en bog.

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne at det ikke er noget jeg tvinger
hende til, hun er selv med på den HVER gang haveslangen kommer frem. Hvis
det bliver for meget, så gemmer hun sig bare under et træ jo:)

http://www.seth-enoch.dk/diverse/wet_cat/page_01.htm

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-03-09 22:30

In news:49ce934c$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:
> [...]
> tvinger hende til, hun er selv med på den HVER gang haveslangen
> kommer frem. Hvis det bliver for meget, så gemmer hun sig bare under

Nårh, hvor er hun sød. En rigtig vand"hund".

Du må sætte et lille badebassin op til hende i haven til sommer når hun nu
er så glad for vand.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Klaus G.

Dato : 29-03-09 14:20

> Nårh, hvor er hun sød. En rigtig vand"hund".
>
> Du må sætte et lille badebassin op til hende i haven til sommer når
> hun nu er så glad for vand.
Der står faktisk en trillebør med vand i, som altid er noget af det første
hun lige skal hilse på :)

Jeg satser på at få optaget lidt video af hende, mens hun render efter
vandstrålen :)

Fra : Michael Brock

Dato : 31-03-09 12:46

Følgende er skrevet af Klaus G.:
> [...]
> hende til, hun er selv med på den HVER gang haveslangen kommer frem. Hvis det
> bliver for meget, så gemmer hun sig bare under et træ jo:)

Kanon gode billeder, og en skøn mis

Mic

Fra : Allan G

Dato : 03-04-09 18:20