Nogen der er friske på at lege med navne??
Fra : Mjav

Dato : 17-03-09 18:27

Hvis nu man har en hankat som hedder Harlem ( nok fordi man er en anelse
betaget af New York )
Hvad skulle nummer to kat så hedde?

Det kan jo enten passe til Harlem mht. betydninge: feks Brooklyn, Bronx
eller....
Eller det kunne også bare være et navn der "svingede" med Harlem: f.eks
.......????

Nogen der har lyst at lege med ??

Fra : Niels Peter Hansen

Dato : 17-03-09 18:49

Mjav skrev:

> [...]
> eller....
> Eller det kunne også bare være et navn der "svingede" med Harlem: f.eks

Der er jo en sang, der hedder "Harlem Shuffle", så den næste kat kunne
måske hedder Shuffle?

Niels Peter

Fra : Mjav

Dato : 17-03-09 18:59

"Niels Peter Hansen" <nph@bluewhite.dk> skrev i meddelelsen
> Mjav skrev:
>
> Der er jo en sang, der hedder "Harlem Shuffle", så den næste kat kunne
> måske hedder Shuffle?
>
> Niels Peter

Hej Niels Peter.

Den sang kender jeg godt nok ikke lige...men ideen var rigtig god.

Ps: undskyld jeg kom til at skrive til dig privat!!

Fra : Kate

Dato : 17-03-09 18:50

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> wrote in

> [...]
> Bronx eller....
> Eller det kunne også bare være et navn der "svingede" med Harlem:

Jeg tænker Soho

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Mjav

Dato : 17-03-09 18:58

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> "Mjav" <lochnees@worldonline.dk> wrote in
>

> Jeg tænker Soho
>
> --
> Kate

UDEMÆRKET FORSLAG!!!!!!!!!!!
Den tager jeg i hvert tilfælde med i mine overvejelser.

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-03-09 20:20

In news:49bfdd61$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Mjav <lochnees@worldonline.dk> typed:
> [...]
> Bronx eller....
> Eller det kunne også bare være et navn der "svingede" med Harlem:

Hmmmm, "Trotter" - forkortet fra Harlem Globetrotters, "Apollo" (Theater)
ligger også i Harlem, "Ellis" som i Ellis Island, "Duke", Ellington boede i
Harlem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mjav

Dato : 17-03-09 20:31

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ligger også i Harlem, "Ellis" som i Ellis Island, "Duke", Ellington boede

Hej Tove.

Rigtig gode bud...kan se du har tænkt over det

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-03-09 20:38

In news:49bffa71$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Mjav <lochnees@worldonline.dk> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Tove.
>
> Rigtig gode bud...kan se du har tænkt over det

Det var så kun lige de navne jeg har hørt om, der er sikkert masser af andre
hvis man googler.

Fra : Kate

Dato : 17-03-09 20:40

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> wrote in

> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Tove.
>
> Rigtig gode bud...kan se du har tænkt over det

Ja, det har hun da vidst. Duke kunne jeg godt finde på at bruge hvis
jeg stod foran en kattenavngivning, det synes jeg faktisk er et fedt
navn

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ER

Dato : 17-03-09 22:36

og Duchess hvis det nu blir en hun mis. tænker lige på tegnefilmen
Aristocats

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 17-03-09 23:33

Tove Krieger wrote:
> Hmmmm, "Trotter"

Det var navnet på ham prügelknaben af en soldat i filmen Cutthroat Island.
Den onde pirat Dawg øver sig på at udtale navnet, da han begynder at
overveje at blive lidt mere 'sofistikeret'.

http://www.imdb.com/title/tt0112760/
"Capt. Trotter".

Fra : Mjav

Dato : 24-03-09 23:15

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> eller....
> Eller det kunne også bare være et navn der "svingede" med Harlem: f.eks

Hej allesammen.

Syntes lige, jeg ville lade jer vide, hvilket navn det endte med.

Tha taaaaaa.....

Hudson

Tak for jeres ellers udemærket ideer.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-03-09 23:57

In news:49c95bed$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Mjav <lochnees@worldonline.dk> typed:

> Hej allesammen.
>
> Syntes lige, jeg ville lade jer vide, hvilket navn det endte med.
>
> Tha taaaaaa.....
>
> Hudson

Ja - selvfølgelig - Hudson River, den havde jeg glemt. Harlem og Hudson
klinger også godt sammen.

Tillykke med dåben.