Så blev bølle 19 år gammel
Fra : oz3bto

Dato : 12-03-09 22:27

Og er stadig frisk og rask

http://i47.photobucket.com/albums/f155/NeedMoreWeed/PICT0029.jpg

19år gammel idag og har været familiens kat siden

Alderen trykker ham nu ikke.. Mus kan han stadig fange og fugelne er heller
ikke fredet.. køkkenbordret kan han dog ikke hoppe direkte oå og ned fra
mere .. der skal der en stol eller en hjælpende hånd til

Håber han holder et par år endnu

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-03-09 22:44

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke fredet.. køkkenbordret kan han dog ikke hoppe direkte oå og
> ned fra mere .. der skal der en stol eller en hjælpende hånd til

Hej
stort tillykke med den flotte alder. Han ser dejlig ud. Jeg har også en
Bølle-mis, dog ikke rød, men en "rundstrikket" udgave. Han er knap 4 år, og
jeg håber, at han bliver lige så gammel som jeres Bølle.

mvh Anelise

Fra : battlefields

Dato : 13-03-09 14:48

> [...]
> ikke fredet.. køkkenbordret kan han dog ikke hoppe direkte oå og ned fra
> mere .. der skal der en stol eller en hjælpende hånd til

Tillykke til Bølle!!
19 år er flot. Han ser også rigtig flot ud, på trods af den høje alder.
Kan han se og høre 100%?
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : oz3bto

Dato : 13-03-09 15:22

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> heller

> Tillykke til Bølle!!
> 19 år er flot. Han ser også rigtig flot ud, på trods af den høje alder.

Jup .. og hukommelsen fejler heller ikke noget ..

Selvom jeg efterhånden sjældent kommer ved de gamle så kommer han rendende
lige så snart han høre min bil

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-03-09 15:53

oz3bto wrote:

> Og er stadig frisk og rask
>
> http://i47.photobucket.com/albums/f155/NeedMoreWeed/PICT0029.jpg
>
> 19år gammel idag og har været familiens kat siden

Tillyke med dagen :)

Jeg må da godt nok sige han er flot, men man er måske lidt 'biased', da han
ligner vores Twix lidt.
Den samme positur har jeg ikke lige et billede af, men:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11015

> Alderen trykker ham nu ikke.. Mus kan han stadig fange og fugelne er
> heller ikke fredet..

Hmm.. kommer han også ind med 'gaver'?
Det hænder af og til Twix synes det er en god idé at lægge mus og fugle på
gulvet inde i stuen.
Nåh ja, nogle gange kommer han også farende med en natsværmer eller
sommerfugl, der lige skal leges med.

> køkkenbordret kan han dog ikke hoppe direkte oå og
> ned fra mere .. der skal der en stol eller en hjælpende hånd til

Når (hvis) Twix bliver 19 år, så får han også en stol hvis han ikke selv kan
hoppe op på køkkenbordet :)

Stig Johansen

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 14-03-09 16:32

> Og er stadig frisk og rask
>
> http://i47.photobucket.com/albums/f155/NeedMoreWeed/PICT0029.jpg
>
> 19år gammel idag og har været familiens kat siden

Tillykke :)

Det er dejligt at se/høre om en kat i den alder der er så frisk :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor