Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:
> Hej med Jer.
>
> Jeg har tidligere fået svar på nedenstående, men løsningen har ikke
> været der.
>
> iMac OS 10.5.6.
>
> Når jeg starter maskinen kommer der hver gang et vindue med en
> forklaring om, at min prøvetid med NetBarrier X (3) er slut. Jeg har
> ikke programmet på maskinen - har vist nok haft det men har smidt det
> ud, og jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til og kan ikke huske,
> hvordan/hvorfor jeg har fået det.
> Meddelelsen dukkede op første gang for ca. 1 måned siden.
> Jeg har søgt efter NetBarrier på maskinen men kan intet finde. Det er
> vel en eller anden automatisk start et eller andet sted. Der er ikke
> noget i -konti- -log ind emner-.
> Hvordan kan jeg fjerne denne meddelelse.
> Det betyder selvfølgelig ikke noget, men jeg er træt af den -bandit-
>
> På forhånd tak.¨
<
http://support2.intego.com/kb/index.php?x=&mod_id=2&id=214>