iMac er blevet et rigtig godt køb...
Fra : Lyrik

Dato : 01-04-09 18:12

Gik en tur i El-giganten og kiggede på den elektroniske "Zoo-logiske Have".

Bærbare er blevet til luksusbærbare og folk kigger på maskiner til 8-9
tusinde. Jeg traf en mand der griflede løs foran de farvestrålende maskiner
med høj opløsning og skærme i alle mulige faconer.

Han faldt i snak med min kone og mig og vi fortalte at vi har begge verdener
af maskiner. Jeg hev ham væk fra de farvestrålende rædselsmonstre og
demonstrerede en alustram iMac 20".
Jeg lavede lidt musik, en film og en dvd og brændte et diskbillede og viste
ham iCal! Derefter så han hvordan den daglige omgang med maskinen formede
sig.
Han var begejstret og jeg tror han købte den. Jeg forlod ham dog under
takkeråb!)) Og overlod til ham selv at meditere over det.

Men til 8499,- Er den et rigtig -faktisk billigt! Køb. Når valget står
mellem en Brunbejdse-skinnende 4 kilo tung laptop til samme pris uden
programmer af ordentlig kaliber, så tror jeg mange, mange ny-velstående
2009-danskere vil vælge iMac! Fik jeg sagt at der er 320 gig harddisk, 2,66
Core 2 Duo, 2Gig DDR3-memory, Geforce 9400M grafikkort?

Den er et soleklart valg! I 2009.

MvH
Jens

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-04-09 18:48

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> programmer af ordentlig kaliber, så tror jeg mange, mange ny-velstående
> 2009-danskere vil vælge iMac!

Ny-velstående 2009-danskere, hvem er dog det?

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-09 07:12

""Niels Jørgen Kruse"" <nospam@ab-katrinedal.dk> skrev i meddelelsen

> Ny-velstående 2009-danskere, hvem er dog det?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er alle de mange der flyder i penge mens de leger: "Ih hvor krisen
kradser!"
Gå en tur i et supermarked. Stor trængsel alle kurve fyldt med varer. Folk
vælter sig i velstand som grise i en lade fyldt med korn!))

MvH
Jens

Fra : Steen

Dato : 01-04-09 21:03

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Når valget står
> mellem en Brunbejdse-skinnende 4 kilo tung laptop til samme pris uden
> programmer af ordentlig kaliber, så tror jeg mange, mange ny-velstående
> 2009-danskere vil vælge iMac!

Jeg er måske underlig, men jeg kunne ikke drømme om at købe en stationær
computer. Jeg foretrækker at kunne sidde hvor jeg vil, hvadenten det er
hjemme eller på ferie.

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-09 07:09

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er måske underlig, men jeg kunne ikke drømme om at købe en stationær
> computer. Jeg foretrækker at kunne sidde hvor jeg vil, hvadenten det er
> hjemme eller på ferie.
Du er ikke underlig, du er bare firkantet.
Jeg har set en kvinde køre med en iMac i en cykelkurv!
Den er fuldt bærbar hvis man bare kan komme i nærheden af en stikkontakt.
Hvor tit sidder du under en palme med din laptop?

MvH
Jens