Konvertering af pst-filer
Fra : lindeparken@gmail.co~

Dato : 29-03-09 09:44

Har nogen af jer erfaring med koonvertering af mails m.v. fra
Microsoft Office Outlook (.pst-filer) til Mail-programmet i Mac?
Eller ideer til, hvordan det kan gøres?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-03-09 17:00

lindeparken@gmail.com wrote:
> Har nogen af jer erfaring med koonvertering af mails m.v. fra
> Microsoft Office Outlook (.pst-filer) til Mail-programmet i Mac?
> Eller ideer til, hvordan det kan gøres?

Hm, mig bekendt er MS Entourage - (MSOffice 2004/2008) - pt. det eneste
program, der kan læse Outlook filer, så det er måske en mulighed...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-03-09 17:05

> Hm, mig bekendt er MS Entourage - (MSOffice 2004/2008) - pt. det eneste
> program, der kan læse Outlook filer, så det er måske en mulighed...

ikke direkte:

<http://www.entourage.mvps.org/import_export/pst.html>

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-03-09 17:17

On 2009-03-29 18:00:25 +0200, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Hm, mig bekendt er MS Entourage - (MSOffice 2004/2008) - pt. det eneste
> program, der kan læse Outlook filer, så det er måske en mulighed...

Entourage kan ikke læse pst filer og MS's konverterinsgværktøj kan
sjovt nok kun konvertere pst filer fra den hedgangne Outlook mac klient
så det er no go.

Eskporter som mbox fra en rigtig outloo elle r læg skidtet tilbage på
din mailserver og hiv det ned igen.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-03-09 17:40

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Eskporter som mbox fra en rigtig outloo elle r læg skidtet tilbage på
> din mailserver og hiv det ned igen.

Du skal have nye batterier i dit tastatur :D

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-03-09 19:51

On 2009-03-29 18:39:54 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen

Det er ik'engang løgn.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-03-09 17:38

lindeparken@gmail.com writes:

> Har nogen af jer erfaring med koonvertering af mails m.v. fra
> Microsoft Office Outlook (.pst-filer) til Mail-programmet i Mac?
> Eller ideer til, hvordan det kan gøres?

Prøv at se, om du kan finde en udgave af pst2mbox. Den skulle efter
sigende fungere ok.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-03-09 17:39

lindeparken@gmail.com skrev:
> Har nogen af jer erfaring med koonvertering af mails m.v. fra
> Microsoft Office Outlook (.pst-filer) til Mail-programmet i Mac?
> Eller ideer til, hvordan det kan gøres?

En tur over en IMAP server er nok den sikreste måde.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-03-09 20:52

In article
<61578cf4-46d6-4596-9400-ba00b2a40f40@v15g2000yqn.googlegroups.com>,
lindeparken@gmail.com wrote:

> Har nogen af jer erfaring med koonvertering af mails m.v. fra
> Microsoft Office Outlook (.pst-filer) til Mail-programmet i Mac?
> Eller ideer til, hvordan det kan gøres?

Jeg har brugt O2M da jeg flyttede alt fra Outlook 2007 til Mail. Det
koster 10 dollar, og virkede udmærket.

http://www.littlemachines.com/

Det konverterede både mail og kontakter.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen