Apropos top 20 filmcitater:
Fra : Andrew

Dato : 29-07-01 15:35

O Brother, Where Are Thou:

George Clooney = "Damn we're in a tight spot".

Mvh And

Fra : Pipeline

Dato : 29-07-01 20:58

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> O Brother, Where Are Thou:
>
> George Clooney = "Damn we're in a tight spot".
>
> Mvh And

Den værste af alle må da være i Independent Day:
Præsidenten da han bliver frarådt at deltage i det store angreb; "I´m a
fighterpilot, I belong in the air".

Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde brækket mig, så havde jeg sgu´
gjort det der

Pipeline

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 08-08-01 17:31

Pipeline (nitz@post.cybercity.dk) expressed in
<9k1pph$1df6$1@news.cybercity.dk>:

[...]

> [...]
> fighterpilot, I belong in the air".
>
> Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde brækket mig, så havde jeg sgu´

Jeg har en bekendt som var i USA da den kom frem og han var inde og se den.
Efter presidentens tale rejste alle i biografen sig og klappede og hujede.
Det har jeg dog aldrig oplevet herhjemme - ikke engang efter dronningens
nytårstale :)

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-08-01 17:41

Hej Henrik

"Henrik Bøgh" <h_nospam_@boegh.net> skrev i en meddelelse news:3487603.yGXDDq0ZmV@willemoes...

> [...]
> Det har jeg dog aldrig oplevet herhjemme - ikke engang efter dronningens

Der var dog stor jubel i Imperial da Det Hvide Hus blev sprængt i luften.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Jeppe Møller

Dato : 07-08-01 21:31

Army of Darkness:
First you want to kill me, now you want to kiss me... Blow!

aiai!
Jeppe M