Stupiditet (Youtube link)
Fra : JBH

Dato : 17-03-09 00:08

Er der da ingen grænser for folks stupiditet ?

http://www.youtube.com/watch?v=gBkD1P3lrJA&feature=related

/JBH

Fra : Snuden

Dato : 17-03-09 00:28

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der da ingen grænser for folks stupiditet ?
>

> http://www.youtube.com/watch?v=gBkD1P3lrJA&feature=related

Ja man tror det er løgn! Men det er det vist ikke.....

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-03-09 07:51

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja man tror det er løgn! Men det er det vist ikke.....

Dét der er da ingen ting? :)
Jeg er, her i Danmark, blevet overhalet af en dame som talte i håndholdt
mobiltelefon. På passagersædet stod hendes 3 årige op, ingen sele, ingen
barnestol, han stod op på sædet. Mellem damens ben stod så en mindre dreng.
heller ingen sikkerhed.

Mvh Anders

Fra : Anders Majland

Dato : 17-03-09 08:58

> Er der da ingen grænser for folks stupiditet ?

Nej

> http://www.youtube.com/watch?v=gBkD1P3lrJA&feature=related

Og du har ikke som knægt fået lov at køre bil siddende ved en af dine
forældre ?

Skal selvfølgelig ikke foregå i trafik og er der airbag i rattet er det også
mindre heldigt.

/A

Fra : JBH

Dato : 17-03-09 19:42

> Nej

> Og du har ikke som knægt fået lov at køre bil siddende ved en af dine
> forældre ?

Fandme ikke siddende I/PÅ rattet. og dengang var airbag kun noget som sad på
maven

mvh
JBH

Fra : Jensen

Dato : 17-03-09 11:12

On Tue, 17 Mar 2009 00:08:25 +0100, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote:

>Er der da ingen grænser for folks stupiditet ?
>

>http://www.youtube.com/watch?v=gBkD1P3lrJA&feature=related

Det må se spektakulært ud, hvis airbag'en skulle blive udløst...SLASKOTAN!

--
"Jeg ved en lærkerede,
jeg synes det er skæg'

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 21:49

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev :

>Er der da ingen grænser for folks stupiditet ?

nej !

http://www.dkfritidbil.dk/dumt/index.htm

--
Jan_stevns